במירון חוששים: “האוכלוסיה שבאה היא מהאזורים הנגועים ביותר בארץ”

יו"ר ועד מקומי מירון מתריע בפני מנכ"ל משרד הבריאות: "כבר כיום קיימות התקהלויות באזור קבר הרשב"י, כמות האנשים שמגיעים למירון היא עצומה. אוכלוסייה חרדית בלבד שלא מתייחסים לתקנות" • מגלה: "חרדים רבים מסתובבים במטעים ומחפשים דרכים חלופיות להגיע למושב"
יוני גרין
ד' אייר התש"פ / 28.04.2020 17:06

ועד היישוב מירון נגד עולי ההילולא: דוד קליין, יו”ר ועד היישוב המקומי מירון, שיגר מכתב  למנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, בו הוא מתריע נגד העלייה למירון לקראת אירועי ל”ג בעומר.

במכתבו הוא מספר כי “כבר כיום קיימות התקהלויות באזור קבר הרשב”י, כמות האנשים שמגיעים למירון היא עצומה ואין מי שיפעל נגדה על פי התקנות”.

קליין מציין, כי “האוכלוסיה שמגיעה היא מהאזורים הנגועים ביותר בארץ. אוכלוסייה חרדית בלבד שלא מתייחסים לתקנות, ובל”ג בעומר יתייחסו עוד פחות”.

הוא מוסיף: “אני את חובתי עשיתי והזהרתי מפני מה שעלול להיות כאן. כי כבר היום חרדים רבים מסתובבים במטעים ומחפשים דרכים חלופיות להגיע למושב”.

יו”ר הוועד מציין במכתבו למנכ”ל משרד הבריאות, כי פנה לפני כשבוע אל שר התיירות יריב לוין, בעניין השכרת הצימרים ביישוב בשבוע של ל”ג בעומר, “ולצערי לא זכיתי להתייחסות כלשהי”.

במכתב ללוין נאמר כי קיימות “מלחמות פנימיות בין אלו המעוניינים להשכיר את מתחמי האירוח שלהם לאורחים מבחוץ ויהי מה, לבין שאר התושבים, כולל חלק מבעלי הצימרים”.

לדבריו, “החשש הוא כי אם יתקיים אירוח של 5,000-7,000 איש בצימרים, יהווה הדבר גם בסיס להתקהלויות המוניות במתחם קבר הרשב”י ובעוד אזורים ביישוב, מצב שלא יהיה ניתן לשליטה ובקרה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כנסו
    28/04/2020 20:53
    תגובה
  1. אדון קליין אפשר להבין מה הבעיה? משהו מריח לא אמיתי במכתב הזה, וההרגשה שזה הורחק מהמטרה. משהו לא מפרגן מריח ממנו.. לא מורגש שהמכתב מגיע מאיכפתיות לציבור,אלא ממש מתוך אינטרס עצמי. ואם כבר,מה עם הפקעת המחירים המופרזת בימי שיגרה?תחת הנחיית הנהלת מירון? האם באמת איכפת לך מהציבור?

    • יו   29/04/2020 18:49

      מושב מירון זרוע אינסוף פוליטיקות ותככים, ברור שמשהו לא אמיתי במכתב הזה. אבל לגופה של טענה הוא צודק, יגיעו אינסוף צאלמע’רס שההגבלות של המדינה לא ממש מעניינות אותם, כי הם צריכים להגיע לר’ שימען, ועד הציון….