אכזריות: 20 יצאו להפגין בשג’אעיה – והוצאו להורג

לחמאס יש פיתרון מקורי להתמודדות עם האנשים הללו שאינם אוהדים אותו או מבקשים שיפסיק את ההרס • ומה עושים שוטרי משטרת החמאס לאנשים רעבים?
יוני גרין
ב' אב התשע"ד / 29.07.2014 20:40

לחמאס יש פיתרון מקורי להתמודדות עם האנשים הללו שאינם אוהדים אותו או מבקשים שיפסיק את ההרס: להוציא אותם להורג.

על פי דיווח של אלון בן דוד, כתב חדשות10, 20 פלסטינים יצאו אתמול בערב מאזור שכונת שג’אעיה כדי להתלונן ולמחות על ההרס שנגרם בעזה, והאשימו את חמאס בהידרדרות מצבם.

אנשי חמאס, בתגובה, ריכזו אותם יחד כ”משתפי פעולה עם ישראל”, וירו בהם למוות.

דוגמה אחרת לאכזריות של אנשי חמאס מביא ניר דבורי, כתב חדשות 2. לפי הדיווח, אנשי משטרת חמאס הרגו שני אזרחים רעבים ופצעו עשרות נוספים.

זה קרה בעיירה בית חנון, כאשר קבוצה גדולה של תושבים התגודדה בעמדה לחלוקת מזון כשבידיהם תלושי מזון שמחלק השלטון.

בשל הרעב והמחסור, החל במקום ויכוח בין האזרחים. מהר מאוד הוויכוח הידרדר לעימות אלים, כלי נשק נשלפו ואזרחים החלו לבצע ירי במקום.

אנשי המשטרה של חמאס מיהרו להגיע למקום לשמע היריות וקולות הוויכוח. בניסיון להרגיע את הרוחות שלפו גם אנשי הארגון נשק, וכיוונו אותו לעבר האזרחים. שניים מתושבי בית חנון נהרגו בתקרית הזו ועוד עשרות נפצעו.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחזריות החמאס
    30/07/2014 06:17
    מלאני
  1. גורל תושבי עזה הלא מעורבים הוא אך ורק בידיהם : אפשר לשתף פעולה עם חמאס וסופם למות ״קדושים״ – או להיתנגד בנחרצות ונחישות עם שיתוף של צלמים זרים רבים ושאר אפשרויות המדיה ככל האפשר- רק כך העולם יראה ויאמין ואפילו שרבים מהם ימותו בידי החמאס אבל רבים אחרים ינצלו ויכלו להשמיד את החמאס וגם שאר אירוני טרור על אדמתם ולבנות חיים שקטים לצד ישראל זאת הדרך היחידה לחיים כי כל דרך אחרת היא מוות והרס רב. – בינתיים במקום שהאמאות שלנו תבכינה , אני מעדיפה שתבכינה האמאות שלהם – תוכיחו אהבה כנה לילדיכם ולדורות הבאים ועשו רק את הדבר הנכון

  2. עדויות?
    30/07/2014 21:01
    אור
  3. מי אמר? עד כמה זה אמין?