ח”כ קרעי: לקיים דיון על המשטרה מול החרדים, האצבע קלה על ההדק

ח"כ שלמה קרעי פנה במכתב ליו"ר ועדת הקורונה בבקשה לקיים דיון על התנהלות המשטרה מול המגזר החרדי בתקופת הקורונה • "מקרים שצולמו ותועדו בסגרים האחרונים מראאים התנהגות ברוטאלית ולא ראויה של שוטרי ישראל"
אריה ריבקינד
כ"ה ניסן התש"פ / 18.04.2020 21:29

ח”כ ד”ר שלמה קרעי פנה במכתב לחבר הכנסת עפר שלח, יו”ר ועדת הקורונה בכנסת, בבקשה לקיים דיון על התנהלות המשטרה מול המגזר החרדי בתקופת הקורונה.

“מאז תחילת משבר הקורונה השוטרים והשוטרות עושים עבודת קודש של ממש, עבודה קשה שלעיתים אף גובה מחיר בריאותי ואנו מחזקים את ידיהם. יחד עם זאת, בכל הנוגע לפעילות המשטרה במגזר החרדי, ישנה תחושה קשה ביותר, כי האצבע קלה מדי על ההדק, תרתי משמע”.

לדבריו, “מדובר ברצף של פעולות משטרתיות אשר חורגות מכל פרופורציה. שימוש בכוח רב מדי, לעיתים אף באכיפה בררנית כלפי מגזר זה, חוסר בהסברה ובנהלים ברורים בקרב השוטרים והתעלמות מאורח חיי הציבור הזה שאנחנו אמונים על שמירת בריאותו ובטחונו”.

קרעי הוסיף: “הדוגמאות האחרונות של זריקת הרימון ליד הילדה זיסי במאה שערים, כמו גם מקרים אחרים שצולמו ותועדו בסגרים האחרונים על התנהגות ברוטאלית ולא ראויה של שוטרי ישראל, מחייבים חקירה ודרישה. במקרה של הילדה שנפצעה, היינו קרובים לאובדן חיי אדם שלה ושל תינוק נוסף שהיה בעגלה. זו שערורייה שאינה מתקבלת על הדעת.

“דרושה בדיקה מיידית ופיקוח של הכנסת על המשטרה בנושא זה, על מנת שהאשמים יבואו על עונשם ועל מנת שדברים אלו לא יישנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות