הציוץ של יאיר נתניהו ‘הקפיץ’ את השמאלנים • אז למה הוא מחק?

ח"כ ניצן הורוביץ צייץ בגאווה תמונה מהפגנת השמאל בככר הבימה בתל אביב • בנו של ראש הממשלה הגיב: ''מקווה שהזקנים שימותו בעקבות ההפגנה הזאת יהיו רק של המחנה שלכם'' • אבא ביבי, מסתבר, פחות אהב
אבי כץ
כ"ג ניסן התש"פ / 17.04.2020 00:51

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פרסם הערב (חמישי) ציוץ שהקפיץ את השמאל – בעקבות הפגנה שהתקיימה ב’כיכר הבימה’ בתל אביב.

יו”ר מרצ, ח”כ ניצן הורוביץ, שהשתתף בהפגנת פעילי השמאל פרסם תמונה – וכתב: ”הפגנה חזקה מאוד עכשיו בכיכר הבימה. נלחמים בשחיתות נאבקים על הדמוקרטיה”.

יאיר נתניהו, שהבחין כי רבים בהפגנה הפרו את הנחיות משרד הבריאות, הגיב: ”מקווה שהזקנים שימותו בעקבות ההפגנה הזאת יהיו רק של המחנה שלכם”.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה לציוץ: ”ראש הממשלה דוחה את הדברים על הסף. במאבק בקורונה אין מחנות, ואסור שיהיו. ראש הממשלה עובד מסביב לשעון כדי לשמור על בריאותם וחייהם של כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל”.

בהמשך מחק יאיר את הציוץ והסביר: ”כמה עיתונאים טיפשים ופופוליסטים זה לא יאמן. ניצן הורוביץ צילם עצמו מתגאה ב’הפגנה’ במימון של אהוד ברק, שלפי כל הגיון אמורה בכלל לא להיות חוקית בימים אלה (מניין בבית כנסת אסור!). אני זעמתי כי אני מבין ש’ההפגנה’ הזאת תוביל כמעט בוודאות למוות של זקנים (מאות אנשים במקום אחד, זה כמעט וודאי מבחינה ססטיסטית).

”אז רציתי להבהיר לו מה המשמעות של מעשיהם! שאשכרה הם מסכנים לא רק את החיים שלנו ושל ההורים והסבים שלנו (שזה הדבר האחרון שמעניין אותם), אלא גם את החיים של ההורים והסבים שלהם! אבל בגלל שאין לי כוח למלחמה מיותרת כזאת וחסרת חשיבות העדפתי למחוק את הציוץ. אל דאגה, הציוץ של ניצן הורוביץ מתגאה במעשה שיוביל למוות של זקנים, נשאר על כנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות