‘חשבו שנפלו על דוסים משועממים’: יואלי דיקמן ‘מפרק’ את המשטרה

פריצת המשטרה בערב חג שביעי של פסח אל תוך בית האחים הזמרים יואלי ורולי דיקמן בבני ברק - הרעישה את הרשת • תגובת המשטרה לאחר הפלישה הכעיסה את האח יואלי - והוא עונה, אחת לאחת, בפוסט שפרסם, על טענות השוטרים
אבי כץ
כ"ב ניסן התש"פ / 16.04.2020 19:57

אני לא נוהג להעלות פוסטים כתובים ותגובות, אבל אחרי שראיתי שיש שיח מאוד גדול בעניין ברשת, ואחרי שהמשטרה הוציאה תגובה שיקרית לחלוטין – הייתי חייב להגיב ולהלן העובדות. יידע הציבור וישפוט.

אני חושב שהדבר הכי נכון היה למשטרה לעשות, בשונה מתמיד, להתנצל ולהודות בטעות חמורה שנעשתה, כי כולנו בסופו של דבר בני אדם. וכן, גם למשטרה מותר לטעות.

תלונה למח”ש: פריצה לתפילה בבית הזמר רולי דיקמן – היא בלתי חוקית

שימו לב מה שאכתוב כרגע אלו הן עובדות שמתועדות ומצולמות ממצלמות בלייב בזמן אמת ומצולמות ממעגל סגור של הבניין, ללא עוררין\ לפי כל כללי החוק ולפי כללי משרד הבריאות.

1. אישור מפורש של עיריית בני ברק לקיים את התפילה שמשודרת לכל העולם, בתיאום עם מחלקת הפקחים והאכיפה העירונית.

2. מאות מתושבי השכונה והאזור כולו, שזו התפילה היחידה שלהם במניין בימים אלו שכל הבתי כנסיות סגורים, וכולם מכבדים את ההוראות של סגר בבתים.

3. ווליום שקט, ולא סתם – אלא שקט בצורה שלא יכול להטריד ולהפריע לשלום הציבור! ברמה שהגיעו עשרות מסרונים (מתועד) משכנים שלא מצליחים לשמוע.

תוכלו לראות בסרטונים שהרמקול שהיה בגג בחוץ בכלל סגור ומסובב לתוך הבית, ולא לכיוון חוץ, כך שלא יכולה להיות אפשרות שהרמקול שהיה בתוך הבית ועבד מרעיש בצורה חריגה.

בנוסף, מכיוון שמהלך תפילה שהתקיימה כמה ימים לפני, בחול המועד, הגיעה תלונה מהשכנה המיתולוגית, שדת ותפילות כנראה לא מצלצל לה באוזן טוב –  אי לכך הקפדנו על רמת דציבלים נמוכה מאוד, לפני שהתחלנו את התפילה.

4 .מדובר על שעות בוקר צהריים שעוצמת הווליום בכלל מותרת בהרבה יותר ממה שהיה, לפי כל סעיפי וחוקי מטרד ציבורי בשטח סגור ובשטח פתוח. מה שמדהים זה, שברגעים אלו שאני כותב את התגובה והעובדות, השעה היא אחרי חצות הלילה, מוצאי חג – וכבר במשך שעה פלוס מתנגן בווליום היסטרי והזוי מוזיקת חפלה (פרדס כץ) והמשטרה, לטענתה, ויש את הכל מוקלט – שעל ווליום אין אכיפה…

הלו, מה קורה פה?

יתרה מזאת, החפלות האלו מתקיימות על בסיס שבועי בכל האזור, בשעות לא שעות, לתוך הלילה\ בלי שאף אחד עוצר אותם (מסקנות שלכם לעניין).

5. שימו לב לדבר הבא והמזעזע ואין לי מושג איך במשטרת ישראל מעיזים לשקר בצורה שכל כך קל להוכיח את השקר.

המשטרה טענה: “הגענו לראשונה והתראנו בהם ואחרי שהלכנו הם חזרו לנגן כרגיל וחזרנו ולא פתחו את הדלת”.

הגעתם??? התראתם??? הלכתם??? חזרתם??? שום כלום. לא היה ולא נברא! אולי במצלמות שלכם רואים דברים שלא רואים בכל ה-9 מצלמות שיש לנו בזמן אמת.

6. מטרד ציבורי ורעש: מה בעניין כל המשאיות השמחה שמסתובבות בכל רחבי הארץ בווליום היסטרי (כך שנושא הרעש והמטרד בימים אלו בדין מיוחד)? ומה בעניין כל ההופעות והחפלות שמתקיימות ללא הפסקה ובשעות לא הגיוניות? מה עם המואזין? ועוד עשרות התרחשויות ומטרדים קבועים שמתרחשים על בסיס יומי ועוד בשעות לא הגיונית וללא שום אכיפה!

חשבו שנפלו על דוסים תמימים משועממים, שמקיימים תפילה לכמה שכנים…

שימו לב: כשפלטתי לשוטר שהוביל את העסק שהדבר הזה מועבר בכל העולם בזמן אמת בשידור, והבינו שלא מדובר בעוד תפילה של שכן משועמם, ואת הפלונטר שהם נכנסו אליו – לקחו מיד צעד אחורה ונעלמו.

למה נעלמתם? הרי יש פה מטרד. איך נתתם לנו להמשיך להתפלל?

את הסרטונים כולכם ראיתם. את ההתנהלות האגרסיבית מהפריצה לבית וניתוק הציוד והצורה של איך נעשו הדברים. מישהו צריך לתת את הדין! וכן, גם אם יש שכנה או כמה שכנים מהאזור שתפילה לא בא להם הכי בטוב עצה ופתרונות להתנהלות תקינה (למשטרת ישראל):

1. אם לא פותחים את הדלת בזירה שהיא לא רצח או פשע, אלא באמצע תפילת חג באישור הרשויות, אפשר לחייג לפאלפון של אחד מבני הבית או לשלוח מסרון כמו שעשה יומיים קודם לכן שוטר מקצוען ומיד העניין סודר.

יש לציין שהרבה שכנים מנסים לדפוק ללא הפסקה בכל פעם שיש תפילה, בשביל לראות או להצטרף, ורולי בעל הבית קיבל החלטה כמובן לא לפתוח ולא להתייחס לשום דפיקה בדלת, בשביל לשמור על כל הכללים והחוקים.

2. לנתק חשמל בקומה של הבניין.

3. ללכת ולבדוק לפני שפועלים בצורה אגרסיבית האם האירוע מאושר מול הרשויות.

4. כמו שיש בדיקת ינשוף שיהיה בדיקת דציבלים מהרחוב שבודקת את עניין הווליום ורק אז תפעילו שיקול דעת! אי אפשר  להפעיל שיקול דעת לפי מצב רוח וקריזה ובטח לא לפעול בצורה שפעלו, בלי שבדקו באופן מקצועי עם מד דציבלים, את עניין עוצמת הווליום.

בינתיים אחזור דחוף לאולפן לעשות מוזיקה. כי יש כמה דיסקים והפקות שצריכות לצאת בל”ג בעומר. צפו לקיץ תוסס ושמח במיוחד.

הדפס כתבה

20 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרמקולים היו ככ חזקים שזה היה סבל ולא שמחה.
    16/04/2020 21:26
    אחד השכנים
  1. כל השמחה של האחים האלו זה בקול רעש גדול ולא שקט ונעים וזה התוצאות

    • שמעון   17/04/2020 05:10

      משטרה …..הלו פורפורציות דלת לא דלת ווליום כל הטענות המינוריות שכולם מוטלות בספק מכל הכיוונים כי נמצאה המשטרה שקרנית בטענות מול הוכחות אחרות בשטח אז אמינותה של המשטרה בסיפור פה בבעיה ולא רלוונטי .הזירה היא לא זירת פשע לפי חוק ולא זירת רצח ( אולי אולי זירת עוון שגם זה לפני שפועלים צריכים להוכיח עם מד דציבלים מקצועי )הדרך שפעלו בהתאם למציאות ונסיבות האירוע לא מצדיק בשום צורה את דרך הפעולה נקודה יש פה שיקול דעת מוטעה ! ועל כך מישהוא צריך לתת את הדין

  2. אוהבים אתך
    16/04/2020 21:44
    מוטי
  3. יואלי! חזק ואמץ! אוהבים אותך.

  4. העם איתך
    16/04/2020 23:04
    ATUK
  5. העם איתך!

  6. אין ספק שהשוטרים לא בסדר בכלל - אבל!
    16/04/2020 23:26
    גר באזור
  7. הם הגזימו עם הווליום
    לגמרי
    עם כל הכבוד לעיריית בני ברק, אין לה שום זכות להתיר מפגע רעש כזה!
    אנשים לא יכולים לדבר אחד עם השני בבית כשהם “מתפללים”
    זה שהשוטרים פעלו בחוצפה, לא הופך אותם לטובים וראויים להערצה
    לא כל השכונה צריכה לסבול
    יש אפשרות לתפילה ברשת בווליום סביר. לא צריך להתעלל באנשים!!!!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   17/04/2020 05:00

      ובנין צמוד באותו לילה במימונה בוליום מטורףף והיסטרי לתוך הלילה בשעול הגיונית כן מותר ???? כי כך המשטרה אמרה !! רק הפדיחה היחידה שלהם בעצם לא היחידה אחת מתוך כל הפדיחות שבשביעי של פסח מותר עפ חוק בדיוק כמו במימונה ויום העצמות רשום במפורש בחוק …רק ש כן אין להם שמץ של מושג בחוק ועשו את הפדיחה של החיים שלהם ופדיחות למשטרת ישראל

  8. תינוק בכין, מנסה להתחכם.
    16/04/2020 23:59
    השכן המיתולוגית
  9. ידעת שהמשטרה מנסה להשיג אותך ובמכוון בחרת להתחכם, ולבזבז את משאבי כוחות הביטחון שהם מכספי ציבור, מצווה להקיע איך שהתנהגת באותו יום, וודאי שעמדו לך זכויותך הרבות שאתה משמח את ישראל במשך השנה ולא נעצרת. חזור בתשובה!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   17/04/2020 05:03

      אדוני המגיב המסכן שלא מבין מהחייםש לו שום כלום וכנראה עוד אחד ששונא חרדים ותפילות …יש זמנים מאוד ברורים מתי אפשר להרעיש ולעשות חגיגות והזמן שהם קיימו תפילה ראוויה בהחלט ובהחלט בזמן שלי כל הדעות מותר והלוווווווווווומדובר בתפילה לא בחפלה ובאלגן כמו שמתרחש באזור פרדס כץ על בסיס שבועי בלי שאף אחד עוצר אז תירגע דחוף תקרא טוב את הסעיפים והחוקים את פרטי האירוע לפני שאתה מגיב שטויות של ילד קטן

      • השכן המיתולוגי   17/04/2020 19:28

        אל תניח הנחות לגבי קיום המצוות שלי או האהבת ישראל, יודע הינך שמדינת ישראל מתמודדת עם מגיפה, מגיפה שהורגת אלפי יהודים בחול, תודה להשם שאתה בריא ואתה לא יושב ודואג על בן משפחה מונשם, לא בקשו ממך לתת משמרות של 16 שעות בבית חולים, שב בבית, הניח לאותם המופקדים לשמור על בטחון הציבור לעשות עבודתם, בילדותיות בחרת להתחכם ונכנס לך שוטר מהמרפסת ולא עשה לך כלום מלבד לכבות את המוסיקה, ועכשיו אתה בוכה ומתלונן, לא יפה. לא יאה.

  10. כל הכבוד!!!
    17/04/2020 03:08
    שיראל
  11. אין על יואלי ורולי!! משמחים את עמ”י…
    מה שקרה זה פשוט ביזיון..
    לא ככה אנחנו מכירים את משטרת ישראל!!

  12. תפסיק לקשקש תשכל ודחוף
    17/04/2020 05:16
    יואב
  13. תפסיק לקשקש תשכל ואת כל הרעש במימונה והרעש במסיבות בשכונה כן מותר .???ואף אחד לא עוצר את זה בחיים וזה התעללות אמיתית לא תפילה שמזכה את הרבים עשרות אלפים שלא זוכים להתפלל במנין בווליום ששכנים לא שמעו כלום הפעם
    הלו תקשיבו לעצמכם תעצרו רגע התשגעתם על הראש אתם משקרים את עצמכם !!!היה מצב תקין לכל הדעות בשעות הגיוניות לא בווליום .ביהתר מפורש לפי חוק כמו יום עצמאות ומימונה .מאושר מהעייריה …..אז מה קורה פה תנוחו דחוף

  14. מומלץ לפני שכותבים כתבה כזו
    17/04/2020 08:23
    Shir
  15. לברר גם עם האנשים בשכונה!
    נכון, דווקא בבניין שומעים פחות, אולי כי הרמקולים בגג
    אבל ברחובות ליד אנשים יצאו מדעתם!
    לא גר באזור אבל אני שמעתי על הסיפור עוד לפני המשטרה.
    דרך אנשים בשכונה שממש התלוננו שזה בלתי נסבל.

  16. גם אני הייתי מתקשר לדווח על הרעש שלך, וזה לא עושה אותי שונא דת.
    17/04/2020 08:45
    שמואל
  17. שוטר נקש לך שוב ושוב על הדלת גילה יוזמה ונכנס דרך המרפסת לדירה שאותה הפכת לבמת הופעות וכיבה לך את הרמקולים, תפנים לציית למשטרה ותמשיך הלאה.

  18. יויו
    17/04/2020 10:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  19. המשטרה התגלתה בשיא כיעורה , כי כך הוא השוטר הממוצע חוליגן.

  20. 'חשבו שנפלו על דוסים תמימים משועממים'
    17/04/2020 10:45
    פשוט חרדי
  21. ממש לא בסדר שהמשטרה חשבה שאתם חרדים רגילים או איך שאתה קורא לזה “דוסים תמימים משועממים” ולא ידעה שאתם “מתקדמים ותרבותיים” ושהתפילה אצלכם היא בכלל פלטפורמה למוזיקה ולא סתם תפילה של “שכן המשועמם”.

  22. יואל המלך
    18/04/2020 20:40
    בני
  23. האחים הנפלאים האלו למשפחת דיקמן
    תמשיכו בכל הכח במוזיקה המיוחדת שלכם .
    רולי עם קול מיוחד ויואלי המקצוען אין עליכם בעולם.
    אוהבים אותכם מלאאאאאאא .

  24. צודק בכל מילה
    18/04/2020 22:58
    אברהם
  25. גם אני לא הבנתי למה לא ניתקו את החשמל של הבית

  26. יואלי ורולי תמשיכו לשמח את העם ואל תתייחסו לכל המפריעים
    18/04/2020 23:01
    אלי
  27. זה רק יצר הרע או יצר של קנאה

  28. פשוט מרתק כנסו.. שמתם לב ש..
    20/05/2020 18:19
    מוזיקאי
  29. יואלי זה חיבור של התחלה של יואלי והסוף של רולי.
    ורולי זה חיבור של התחלה של רולי והסוף של יואלי.
    בקיצור יואלי המוזיקה שלכם משמחת אותנו תמשיכו להוציא קליפים באפריקה ולהיות קולים.
    אל תתרגשו מהשוטר הפורץ

  30. תעברו דירה
    22/05/2020 10:32
    הצעה
  31. עם כאלה תגובות של שכנים רעים, לדעתי צריך לעבור משם דירה, איזה עין רעה, חוסר פרגון, אז יכול להיות שטעו ושמו בווליום גבוה, זה סה”כ חג, צריך לפרגן.