אורלי לוי: זו הסיבה למה פירקתי ‘דיל’ עם העבודה ואני תומכת בביבי

יו"ר מפלגת גשר סיפרה הערב מדוע החליטה לפרק את השותפות עם עמיר פרץ: "החיבור עם העבודה היה חיבור כלכלי נטו" • "במעשה שלי עצרתי את הטירוף של הממשלה ההזויה שהייתה קמה על כרעי התרנוגלת"
חרדים 10
כ' ניסן התש"פ / 13.04.2020 21:52

יו”ר מפלגת גשר, ח”כ אורלי לוי אבקסיס, סיפרה הערב (שני) מדוע החליטה לפרק את השותפות עם מפלגות העבודה ומרצ.

בראיון לחדשות 12, אמרה לוי אבקסיס: “ההחלטה הזאת יצאה ממקום נקי לחלוטין לפי העקרונות שלי – החיבור עם העבודה היה חיבור כלכלי נטו”.

היא התייחסה לדברים שאמרה בעבר לגבי כוונתה שלא להיכנס לממשלה בראשות נתניהו: “ראשית יש לזכור שדברים השתנו, בין אם זה ברמה הפוליטית ובין אם ברמה העולמית – ההשפעה של הקורונה על המשק והסיכון הבריאותי. כשאני ניהלתי מערכת בחירות, בין אם גשר ובין עם מפלגות אחרות, אצלי בניגוד לאחרים לא היה קמפיין של ‘רק לא ביבי'”.

לדבריה, “אנשים מאמינים בדרך שלי ואני קיבלתי את ההחלטות שלי בכל רגע נתון בקריירה הפוליטית שלי מתוך שיקול ציבורי. הרי אם הייתי רוצה לדאוג לאורלי לוי, הרי בממשלת מיעוט שנתמכת על ידי יזבק ובל”ד הייתי מקבלת כל תפקיד שאני ארצה, הייתי הופכת להיות שרה בכירה.

“אולי במעשה שלי, שעצרתי את הטירוף של הממשלה ההזויה שהייתה קמה על כרעי התרנוגלת, שבכל רגע נתון יוכלו הרשימה המשותפת עם בל”ד לבוא ולהפיל ממשלה, לאיים על הגנרלים שיהיו זקוקים לאצבע שלהם”.

לוי גם הסבירה מדוע החליטה לתמוך בהעברת המנדט לנתניהו. “אני חוזרת ואומרת שהשתנה המצב הפוליטי, המצב הבריאותי, יש קורונה, יש מצב חירום במשק. את שאלת את כל השאלות האלה את בני גנץ, את גבי אשכנזי, עמיר פרץ ואת איציק שמולי? אני באתי לקדם את הנושאים שבגללם נכנסתי לפוליטיקה. אכפת לי מילדים בסיכון, ממערכת הבריאות, מאוכלוסיות שקורסות תחת הנטל בשגרה יומיומית, וקל וחומר עכשיו”.

למבקריה בעבודה ומרצ אמרה: “כל החיבור היה עם מפלגת העבודה. אני הצלתי אולי את העבודה ואת מרצ. כשהגעתי לעבודה היו סקרים שהביאו לה שניים וחצי מנדטים. אני לא הייתי מעוניינת בחיבור הזה. כשעמיר פרץ הגיע אליי יום אחרי יום, הוא הבטיח לי שהחיבור יהיה נטו כלכלי”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקרנית
    14/04/2020 11:32
    יואב
  1. ממשלה כזו לא היתה על הפרק, ואם היא הייתה – לא את היית מונעת אותה. ש ק ר נ י ת

  2. הסיבה היא אחת
    15/04/2020 20:22
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. אתם תמכרו את האבא והאמא שלכם