‘בדד’: נתניהו שוחח עם אברהם רובינשטיין על השיר של זוהר ארגוב

אבי כץ
|
י"ג ניסן התש"פ / 07.04.2020 00:25
נתניהו סיפר בהצהרה: “הוא נמצא בבידוד, אני נמצא בבידוד, אבל אמרתי לו שבניגוד לשיר של זוהר ארגוב אנחנו לא ב’בדד’, כי אנחנו ביחד” • “אנחנו מחבקים את תושבי בני ברק, כמו שאיטליה כולה מחבקת את תושבי לומברדיה”

בהצהרה שמסר הערב (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו – במהלכה הציג את ההגבלות החדשות לקראת פסח – הוא גנה את ההסתה כנגד הציבור החרדי, וסיפר שיחתו עם ראש העיר בני ברק.

“ראינו הסתה איומה נגד הציבור החרדי, גם בתקשורת וגם ברשתות החברתיות”, אמר ראש הממשלה. “זה בלתי מקובל, זה בלתי נסבל. אני יודע שזה לא משקף את הדעה של רוב רובם של אזרחי ישראל”.

הוא הוסיף וסיפר:  “שוחחתי בטלפון עם ראש העיר של בני ברק, אברהם רובינשטיין, חיזקתי אותו ואת התושבים. הוא נמצא בבידוד, אני נמצא בבידוד, אבל אמרתי לו שבניגוד לשיר של זוהר ארגוב אנחנו לא ב’בדד’, כי אנחנו ביחד. גם בבידוד אנחנו לא בבדידות, אנחנו ביחד. הוא סיפר לי שהוא מקבל אינספור שיחות חיזוק מאזרחים מכל רחבי הארץ, מראשי ערים. הוא אמר לי: ‘יש לנו עם נפלא, אין עם כזה בעולם'”.

נתניהו הדגיש: “אנחנו מחבקים את תושבי בני ברק, כמו שאיטליה כולה מחבקת את תושבי לומברדיה, והלב שלנו עם בני ברק כמו שכל איטליה עם לומברדיה.

“אבל יש לנו עוד חיבור, חיבור נוסף, החיבור הזה של המורשת שלנו. העבר שלנו שידע כל כך הרבה סבל, כל כך הרבה אתגרים, כל כך הרבה משברים שעברנו אותם, יותר מכל עם אחר בתולדות האנושות.

“חג הפסח מנציח את יציאת מצרים, התגברות על משברים, התגברות על מיצרים”.