החופש הגדול? כך תצטיידי נכון לקראת שנת הלימודים

החופש עדיין בעיצומו אך זה הזמן להכין את התיק המתאים לשנת הלימודים הבאה, ולצייד אותו בציוד הדרוש • קבלי את המילה האחרונה במוצרי הצריכה, התיקים, והציוד לבית הספר • ויש גם מבצעים
תמי גיל
ג' אב התשע"ד / 29.07.2014 22:14

נתחיל בתיקים, וגם במה שבתוכם:

רשת החנויות החדשה בישראל למתנות פופ ומוצרי חזרה לבית הספר, YOLO בחגיגה של מבצעים וצבעים לקראת החזרה לבית הספר –

מארז חזרה לבית הספר רק ב-400 ₪, במקום 500 ₪. המארז מגיע ב-2 עיצובים שונים, לילדים צעירים ובוגרים יותר: עיצוב גן חיות לצעירים ועיצוב פסים לבוגרים יותר. כל אחד מ-2 העיצובים נמכר ב-4 צבעים: כחול, ירוק, סגול וורוד, כך שמתאים גם לבנים וגם לבנות. המארז כולל כל מה שילד צריך לחזרה לבית הספר: מחברות שורות, משבצות, קלמר מלא בכל טוב, קלסר במארז הבוגר, ועוד…

  • 20% הנחה על כלל התיקים בחנות! מחיר התיקים לפני הנחה נע בין 149.9 ל-189.9 ש״ח. 
  • 3+1 על כל המחברות בחנות: על כל 3 מחברות מקבלים 1 חינם! המבצע כולל מוצרי נייר נוספים כגון קרש כתיבה, קלסר ועוד… 
  • יומן או קלמר מתנה בקניית 10 מחברות! המבצע כולל כפל מבצעים (קונים 10 מחברות ומשלמים רק על 8 לפי המבצע של 3+1, ומקבלים יומן או קלמר במתנה). 
  • 5+1 על כל כלי הכתיבה והמחקים: קונים 5 מוצרים מכלי הכתיבה והמחקים ומקבלים את השישי במתנה! 
  • על כל קניה מעל 400 שקלים, מתנה במהדורה מוגבלת! הלקוח יכול לבחור בין מגוון מתנות: יומן יומי, שדכן, מחורר ועוד… 
  • הקולציה צבעונית, ההיצע מגוון.

חגיגת המבצעים בתוקף עד ה-31.8.14 או עד גמר המלאי.

קומפוזיציה YOLO

קומפוזיציה

קומפוזיציה

סדרת מפוספס ורוד

סדרת גן חיות דובון

ברשת H&O משיקים בימים אלה קולקציית רחבה ומגוונת של  תיקי אופנה המיועדים לבית הספר ולגן של המותגJUST  (ג’סט).

התיקים המוצעים מתאפיינים בעיצובים צעירים, אופנתיים, צבעוניים ובגדלים שונים,  עם דגש לנוחות ועמידות.

קולקציית התיקים כוללת תיקי גב בגדלים שונים עם 2- 4 תאים קדמיים וכן 2 תאים צדיים עשויים בד, רשת לאוורור מקסימלי או בד עם סגירת רוכסן לאחסון מפתחות, כסף, דיסק און קי , טלפון נייד, בקבוקי שתיה ועוד. התיקים מצוידים בתמיכה לגב וריפוד פנימי, לשמירה על בריאות הגב ואורך חיי התיק.

הלהיט של הקולקציה:

2 ב-1! תיק גב בעל 4 תאים שניתן לפרק בשעת הצורך באמצעות רוכסן פנימי ל 2 תיקי גב בעלי 2 תאים כל אחד, ומוצע עם קלמר תואם לתיק.

בנוסף, מבחר רחב של תיקים עם קלמר תואם לתיק לאחסון כלי כתיבה. צבעוניות הקולקציה מגוונת וכוללת תיקים עם דפוסי דגל אנגליה, לבבות, שפתיים, דמויות מצוירות ואף הדפסי תלת מימד. כמו כן מציעה הקולקציה תיקים בצבע חלק: כחול, שחור ורוד, סגול, בשילוב רוכסנים וגמורים בצבעוניות מנוגדת.

מגוון  התיקים הרחב מתאים הן לילדי הגן , שיכולים להסתפק בתיק בעל תא מרכזי גדול ותא קדמי  והן לילדי בית הספר בכל הגילאים שיעדיפו בוודאי תא קדמי קטן ובנוסף 2-3 תאים מרכזיים להפרדה בין ספרים, מחברות, קלסרים ועוד. 

  • טווח מחירים: החל מ – 49 ₪ עד 199 ₪

6620...H&O   תיק חזרה לביהס מחיר 99.90 שח צילום יחצ (3)55078 תיק חזרה לגן ולביהס מחיר 89.90 שח צילום יחצ H&O (1)55078 תיק חזרה לגן ולביהס מחיר 89.90 שח צילום יחצ H&O (2) (Custom)J-88006מחיר 199.90 שח תיק מתפרק  ל2 תיקים . חזרה לביהס H&O צילום יחצ (Cu...

נעבור אל תיק האוכל:

 חדש מ- Benbat:  תיק אוכל מסדרת Govinci – התיק שאתו כל ילד יסתובב בגאווה. המאפשר לעצב את חזית התיק לפי טעמו האישי של הילד.

 התיק המעוצב, בעל ידית הניתנת לכוונן, מותאם במיוחד לצרכי הילד ויכול לשמש אותו במסגרות רבות כמו בית הספר, חוג או גן עם אפשרות לחיבור לתיק-גב ולעגלה. התיק בעל תכונות תרמיות המבודד היטב מזון קר וחם, ומהווה פתרון יעיל לאחסון כריכים, חטיפים, משקאות וכל מוצר אחר, תוך הקפדה על שמירת איכות המזון וטריותו. בנוסף לכך, התיק יכול גם לשמש לאחסון צעצועים ,צבעים, טושים ומוצרים נוספים.

 המוצר עשוי מחומרים איכותיים, קל לניקוי וכולל בתוכו סל רשת ותא מרווח וגדול לאחסון כמות גדולה של מוצרים. שימוש במוצר זה מסייע לשמור על סביבה ירוקה ונקייה בכך שמונע שימוש בשקיות ניילון.

  •  מחיר מומלץ לצרכן- 80 ₪ 
  • ניתן להשיג – ב- MY BABY ירכא או דרך המשווק “טאליה סחר”

caseBluecasePinkBB2013GoVinci line_AW13,תיק אוכל BENBAT

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות