דרעי: “היד שהורמה על חייל תיגדע” • ליצמן: “פשע. לטפל בפורעים”

שרי רוט
|
ב' אב התשע"ד / 29.07.2014 10:21
יו”ר תנועת ש”ס אריה דרעי, גינה את הפורעים בפוסט זועם שפרסם בדף הפייסבוק שלו • משה אבוטבול: “פונה למשטרת ישראל שתמצה את הדין” • ליצמן: “פשע שנועד להשמיץ ציבור שלם”

התקיפה המזעזעת של חיילי צה”ל בבית שמש: יו”ר תנועת ש”ס אריה דרעי, גינה את הפורעים בפוסט זועם שפרסם בדף הפייסבוק שלו. לצד תמונת שמשת הרכב המנופצת, עליה מדבקה עם סמל גולני, כתב דרעי: “יש גבול!! … היד שהורמה על חייל תיגדע”.

גם ראש העיר, משה אבוטבול, שוחח עם החייל שהותקף ומשפחתו. ראש העיר אמר לחייל: “הזדעזעתי לשמוע על המקרה החמור ואני מגנה זאת בכל תוקף. בפרט בתקופה זו, שבה עם ישראל בכלל ותושבי בית שמש בפרט מתאחדים למען חיילי צה”ל.

“גם אנו בעירייה מתכנסים כל יום לאמירת תהילים ומי שברך להצלחת חיילי צה”ל וכן הקמנו מוקד תפילות מיוחד בתוך המוקד העירוני”.

ראש העיר הוסיף: “הדבר אסור הן על פי החוק והן על פי דין תורה. אני פונה למשטרת ישראל שתמצה את הדין בחומרה רבה”.

 גם ח”כ יעקב ליצמן הצטרף למגנים: “אין אדם שפוי שלא מגנה את תקיפת חייל צה”ל אמש בבית שמש. זה מעשה חמור, פשע ציבורי ועוול נורא – שנועד להשמיץ ציבור שלם. על המשטרה לטפל בפורעים בחומרה”.

ח”כ אלי ישי שוחח הבוקר עם החייל שהותקף. בשיחתו הבהיר ח”כ ישי כי יש להוקיע אנשים כאלו מהחברה הישראלית. “תוקפי חיילים הולכים בדרכם של אותם קיצונים שנפגשים תדיר עם אחמדניג’אד ואוייבי ישראל ותומכים במעשיהם הנלוזים”.

התקיפה התרחשה אמש (שני) בשטיבלאך שערי הרמ”א ברחוב הלל בבית שמש, מקום משכנם של קיצוני בית שמש. במקום הופיעו שני חיילי צה”ל כדי להתפלל תפילת ערבית. אלא שקבלת הפנים לה זכו הייתה שונה לגמרי מזו שזוכים לה בימים אלו חיילי צה”ל – הם הותקפו בצעקות רמות ובגידופים מצד המתפללים.

גד, אחד מן המתפללים, סיפר לחרדים10: “התפללתי בחדר התחתון של השטיבלאך, כשלפתע שמעתי צעקות רמות.

“הייתי משוכנע כי מחבל חדר אל בית הכנסת והתקשרתי מיד למשטרה. אלא שאז התברר כי מדובר בקבוצת קיצוניים שבחרה לגרש את החיילים מן המקום.

“הקיצונים גירשו את החיילים תוך צרחות אימים, עד כי אנשים המתגוררים בשכנות יצאו לראות על מה המהומה”.

קבוצת הקיצוניים, שגירשה את החיילים מתוך בית הכנסת בדחיפות, לא אפשרה להם גם להיכנס אל הרכב עמו הגיעו. “הקיצונים ביצעו ברכב פוגרום ולא אפשרו להם לנסוע”, תיאר עד ראייה.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום וחילצו אותם.

ידרעי פוסט פייסבוק