זעם: בנק ישראל פירסם מודעת אבל הפוגעת באם חייל שנהרג

במודעה בה נמסרו תנחומים לאם הנופל משה מלקו הי"ד מצויין באופן ברור כי קלץ', האם, הינה 'עובדת קבלן' • שלי יחימוביץ: "מצפה שקרנית פלוג תגיע לשבעה ותבטיח לאם כי ממחר היא אינה עוד עובדת קבלן"
אליעזר היון
ב' אב התשע"ד / 29.07.2014 00:07

בנק ישראל פירסם מודעת אבל על נפילתו בקרב של משה מלקו הי”ד והעלה את חמתם של אלפי גולשים ברשת לאחר שהדגיש כי אמו היא (רק) ‘עובדת קבלן’ של הבנק.

במודעה נכתב כי ‘נגידת בנק ישראל הנהלת הבנק ועובדיו משתתפים בצערה של לקץ’ מלקו במות בנה סמל ראשון משה ז”ל, כאשר לצד שמה של מלקו מצויין בבירור כי היא ‘עובדת קבלן’.

צילום המודעה כשלצידה מודעת אבל נוספת הועלה לרשת החברתית על ידי רן מלמד וזכתה לאלפי תגובות שזעמו על ‘חוסר הרגישות’ של הנהלת הבנק. אחת מן התגובות הבולטות שייכת לחברת הכנסת שלי יחימוביץ שכתבה:

לא ברור מה עבר בראש של בנק ישראל כשפרסם את מודעת האבל על נפילתו בקרב של סמ”ר משה מלקו ז”ל, ובה טרח לציין את העובדה שאמו, העובדת בבנק, היא עובדת קבלן. האם זה היה כדי להדגיש את מעמדה התעסוקתי הנחות של אמא של משה ז”ל ביחס לעובדת ישירה בבנק? או אולי להיפך – אולי הבנק מתפאר ומתהדר בכך שברוב חסדו ונאורותו הוא מואיל להוציא כסף על מודעת אבל לניחום פשוטי עם?

לאחר שהיא תוקפת את מוסד ‘עבודת הקבלן’ במדנת ישראל מסיימת יחימוביץ בתקווה כי “יש לנו עוד דרך ארוכה לתקן את מה שהתקלקל, אבל בואו נתחיל ממשהו קטן: שנגידת בנק ישראל קרנית פלוג, אשה שאני מאוד מעריכה, תבוא מחר לשבעה ותגיד ללקץ’ מלקו שממחר היא מפסיקה להיות עובדת קבלן ומועסקת בהעסקה ישירה בבנק ישראל”.

שתי תמונות שתי מודעות. צילום: דף הפייסבוק של שלי יחימוביץ

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נקודה למחשבה בצבא מציינים קצינים או חיילים מה זה משנה הרי כולם חיילים
    29/07/2014 10:29
    בן
  1. נקודה למחשבה בצבא מציינים קצינים או חיילים מה זה משנה הרי כולם חיילים