ביבי הביט למעלה: ‘צריכים להתפלל לבורא עולם’ – והמראיינת זלזלה

העיתונאית דנה ויס זלזלה בראש הממשלה כשאמר, בין השאר, כי הוא מקווה למגר את המגפה "בעזרת השם" • דרעי: "ראויה לכל גינוי על דבריה" • כתב התרבות והבידור של ידיעות אחרונות: "מעניין אם הייתה אומרת ככה אילו לא יהודי היה אומר את המשפט הזה"
אבי כץ
כ"ה אדר התש"פ / 21.03.2020 21:53

במהלך הראיון שהעניק הערב (מוצאי שבת) ראש הממשלה בנימין נתניהו לדנה וייס בחדשות 12, הוא אמר “בעזרת השם” – וזכה לזלזול.

כך התנהלה השיחה:

דנה וייס: אתם אומרים זה הולך לאירוע מאד מאד ארוך, מאד מאד משמעותי, משנה סדרי חיים. מה אתה יכול להגיד לאזרחים? עד כמה עמוק אתם תכניסו את היד לכיס?

נתניהו: בעזרת ה’ אני מקווה (נושא עיניו למעלה) כולם צריכים להתפלל לבורא עולם.

דנה: בינתיים התשובה נמצאת במכון ויצמן.

נתניהו: גם וגם, אבל גם במכון ויצמן מתפללים, כולם מתפללים.

 

שר הפנים אריה דרעי גינה הערב את התנהלותה של דנה ויס, לאחר שזלזלה בנתניהו שקיווה למגר את המגפה, בין השאר גם “בעזרת השם”.

“מזעזע שבערוץ 12 שבמדינת היהודים, קוטעת המראיינת דנה ויס את ראש ממשלת ישראל שאומר בעזרת השם ומעירה לו באופן מזלזל ובוטה”, אמר דרעי. “אמירה הזאת מצטרפת לדיווח של ויס מפי ‘גורם ממשלתי’ עלום כי החרדים הם שגורמים להתגברות מחלת הקורונה. דנה ויס ראויה לכל גינוי על דבריה”.

כתב התרבות והבידור של ידיעות אחרונות, רן בוקר, צייץ: “מעניין אם הייתה אומרת ככה אילו אדם אחר, לא יהודי, היה אומר את המשפט הזה”.

 

מאוחר יותר הבהירה ויס בציוץ בטוויטר: “בשולי הראיון עם נתניהו, מוצאת לנכון להבהיר את המובן מבחינתי – גם הערב, מאמינה בזכותו של כל אדם להאמין אמונה שלמה במה שהוא בוחר להאמין. כל כוונתי הייתה להדגיש את מקומם של אנשי ונשות המדע בפתרון המשבר הגדול שתוקף את העולם כולו. סליחה למי שנפגע והבין אחרת. שבוע טוב והעיקר הבריאות!”

הדפס כתבה

9 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא להאמין
    22/03/2020 05:09
    משה
  1. ביבי בבקשה תמשיך להגיד בכל ראיון ברוך השם בעזרת השם תודה לאל .רק בורא עולם יכול לרחם עלינו ולישמור על כל יהודי גם על דנה וויס בעזרת השם שתחזור בתשובה וכל יהודי בעולם כולו

  2. רק ביבי
    22/03/2020 05:11
    משה
  3. ביבי תבורך משמים

  4. אוי לבושה
    22/03/2020 05:30
    משה
  5. לישמוע ולא להאמין ראש ממשלת ישראל קורא לציבור להיתפלל לבורא עולם ויושבת לה שם חצופה וקוטעת אותו באמצא תפילה לקדוש ברוך הוא לאן היגענו.ממש מיסכנה רחמנות עליה.עכשיו אתם מבינים זה התיקשורת שלנו.דרך אגב במכון ויצמן יש כל כך הרבה דתיים

  6. אל תשכחי
    22/03/2020 12:34
    כואב מאד
  7. דנה יקרה.
    כשתהי בצרה אמתית חס ושלום ( ואני באמת לא מאחל לך את זה ) אל תשכחי להתפלל למכון וייצמן שיציל אותך.
    כמה נשרפו ולא וויתרו על היהדות כמה דמעות סבי ז”ל הזיל כשראה התבוללות במשפחה שלנו. והיום כשחזרנו לאדמתנו לקראת גאולת עולם כפי שכתוב בנביא, היום אצלנו מתוכנו ישנם המלגלגים ומגנים כל סממן של יהדות ותורה אבל לקנות לילדים אופניים חשמליות, אייפונים ולאפשר אינטרנט וסרטים, לעודד את הילדים למתירנות ביחסי מין, סרטים ומאכלים מכל הבא ליד שיחנכו אותם להחפצה אמיתית של הגבר והאשה, לאכזריות, אי דחיית סיפוקים, חוסר הקשבה, חוסר חשיבה ועירנות לזולת ולמבוגרים ובטח להורים, ילד צועק על הוריו בסופר שלא קונים לו ממתק וזה בסדר אבל כשהילד חוזר בתשובה ולומד מהי זוגיות אמיתית וכנה, מהי משפחה, מהי התבטלות להשם, מהם ערכים אמיתיים את זה אסור , אמהלה, סכנה !
    אי אפשר להסביר כמה זה כואב לשמוע אותך . כולי תפילה שהשם יבודד אותנו מכל ה”כוחות המדומים ” שאנחנו תולים בהם תקוות ושואבים מהם כוח – מכון וייצמן, רפואה, בנקים, בורסה, טראמפ לחלק מאיתנו, ממשלה וכן הלאה .. ויראה לנו באהבה שאין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמיים.
    עם שזוכר את עברו בהכרח יש לו עתיד – וזה לא אמר יהודי אז בטח לדברים האלה כן תתחברי.
    השם אחד ושמו אחד, אין עוד מלבדו, איזה כיף להיות יהודי שומר תורה ומצוות במאה 21.

  8. הבטחה
    22/03/2020 15:27
    חצקל
  9. ..השטנית הזאת דנה וויס שר”י..יותר לא תזלזל.כי תלך לגיהני גיהנם עוד מעט.השונאי ישראל בתקשורת.יותר גרועים משנאת הגויים.בכל זה אשם ביבי..שנתן אישור לתאגידי התקשורת שבזים ליהדות..

  10. זה הכל הצגה של ביבי, משתמש ב"קירבה לדת" כדי לקבל קולות
    24/03/2020 15:00
    יוסף
  11. איך אתם לא רואים את זה…
    הציניות שבדבריו.
    אני איש מאמין … אבל לו אני לא מאמין.
    משתמש במחוות כדי לזכות בעוד קולות, הכל משחק וכואב הלב לראות אנשים נופלים בפח שלו.

    • שמחה   04/04/2020 23:13

      הוא היה רציני לגמרי, הוא יודע טוב מאד מי המנהל בעולם.

    • איתן   05/04/2020 10:01

      מאחר ואתה נגד ביבי…המניע שלך לא לראות שום נקודת זכות אצלו
      נא בדיקתך…!

  12. מוטי גילת
    05/04/2020 08:19
    אמפי
  13. מוטי גילת אתה איש איום ונורא.אם העם לא יוקיע אותך ואת הערוץ שבו אתה מועסק הזי העם מטומטם.גילת אתה מלה בשינאה אל האחים שלך ומשקר במצח נחושה.בנוסף אנחנו משלמים לך את המשכורת מכיסנו ומקבלים רפש מהלוע המסריח שלך.איך אפשר להאמין לחצי דבר שיוצא לך מהפה איש קטן.בכלל אני שם לב כבר תקופה של שנים רבות שבערוצים 11 12 13 מועסקים לא מעט פוסט ציונים שונאי חרדים מיזרחים וכל מי שלא באג’נדה שלהם.מוטי גילת הפוסל במומו פוסל והאימרות שלך הם כל כך גזעניות שיש חשק להקיא עליך.שימו לב זה רק לאחרונה.מוטי גילת דנה ויס רינה מצליח אברמוביץ ועוד ועוד אנשי תקשורת עם ים של שינאה שלא יעשו את זה לשום לאום אחר אלה רק ליהודים חרדים מיזרחים וסתם מצביעי נתניהו.