בצלאל סמוטריץ’: שלושה רמטכ”לים מוכרים את ישראל לאויבים

שר התחבורה נגד כוונת מפלגת כחול לבן להקים ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת: ''שנאתם לנתניהו העבירה אותם על דעתם" • ''הבוז, השחצנות, וההתרסה הלאומנית שרשימת תומכי הטרור מפגינה בימים האחרונים מוכיחים את זה. זה איום על החזון היהודי והציוני של המדינה"
אריה ריבקינד
י' אדר התש"פ / 06.03.2020 12:55

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ תקף בצהריים (שישי) את יוזמת כחול לבן והרשימה המשותפת להקים יחד ממשלת מיעוט.

”כמו שהטרור לא נובע מייאוש אלא מתקווה, כך גם שיעור ההצבעה הגבוה לרשימת תומכי הטרור המשותפת לא נובע מזה שתקפו אותם, אלא מזה שאנשים חסרי אחריות נותנים להם תקווה להיות אלה שכולם תלויים בהם ומנהלים את המדינה”, אמר סמוטריץ’.

לדבריו, ”הבוז, השחצנות, וההתרסה הלאומנית שהם מפגינים בימים האחרונים מוכיחים את זה. וזה איום על החזון היהודי והציוני של המדינה. לא פחות”.

הוא הוסיף: ”ואת זה עושים שלושה רמטכ”לים, שני האוזר והנדל, ואיווט ליברמן אחד. אנשים ששנאתם לנתניהו העבירה אותם על דעתם ומוכנים למכור את מדינת ישראל לאויביה רק בשביל להוריד אותו מכסא ראש הממשלה. עצוב, מביש ומסוכן”.

השר זאב אלקין אמר היום, כי ממשלה של גנץ ויעלון עם הח”כים הערבים תומכי הטרור לא תחזיק מעמד. “אם יש גוש שכולל מראש את טיבי ויזבק והרשימה המשותפת, וכל מה שיעלון וגנץ אמרו לנו שהיה שקר לבוחר – אז יאללה שיקימו ממשלה. אנחנו לא מרימים ידיים, זאת ממשלה שתתפרק תוך יומיים והציבור הישראלי יעניש את מי שייקח בזה חלק”.

על כוונת כחול לבן והערבים לקדם חוק המונע מח”כ שהוגש נגדו כתב אישום להרכיב ממשלה – אמר אלקין: “אני לא חושב שהוא יעבור ביקורת שיפוטית. כי בעצם אומרים לאזרחים – הלכתם לבחירות, הצבעתם בעד נתניהו ועכשיו אנחנו גונבים מכם את ההצבעה הזו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות