ברגע האחרון ממש: זוג חרדי העביר מיקום החתונה בגלל נגיף ה’קורונה’

אפרים וברכי, זוג שתיכנן להינשא בימים הקרובים במילאנו, מקום מגורי הכלה, נאלץ ברגע האחרון לשנות את מקום החתונה לארצות הברית - בשל נגיף הקורונה המשתולל באיטליה • אם הכלה: "המצב בהחלט אינו רגיל. בתי הספר סגורים והחשש מרחף ברקע"
חרדים 10
ט' אדר התש"פ / 05.03.2020 20:14

זוג מחסידי חב”ד שתכנן להינשא במילאנו שבאיטליה בימים הקרובים – החליט ברגע האחרון להעביר את מקום החתונה למדינת ניו ג’רזי, בשל נגיף ה’קורונה’ המשתולל באיטליה.

מספר מקרי המוות באיטליה עלה ל-148 ומניין הנדבקים עומד כעת על 3,858. ‎

“החתן והכלה נמצאים בניו יורק, גם משפחת החתן מתגוררת שם, והם לא יכלו לבוא כעת לאיטליה בשל המצב”, ספרה לאתר חב”ד-COL אם הכלה, רבקה חזן ממילאנו.

“אף אחד לא רוצה להגיע לאיטליה כעת, בגלל כל ההגבלות. את תאריך החתונה, כידוע, נהוג שלא לשנות ולכן נאלצנו שלשום להעביר את המיקום”.

היא הוסיפה: “עד לפני שבועיים – כלל לא חשבנו שהמצב יימשך כך. רק אחרי שראינו שבתי הספר נסגרים, הבנו שיהיו בעיות ומיד החלטנו להעביר את מיקום החתונה לפני שיתרחשו דברים שונים”.

כעת החתן, הכלה וכל המשפחה כבר נמצאים בניו יורק. “ביציאה מאיטליה רק מדדו את החום לפני העלייה למטוס, כפי הנחיות ממשלת ארצות הברית”.

• מה המצב כעת בכלל במילאנו, עד כמה ה’קורונה’ מורגש?

“אנשים ברחוב הולכים ללא מסכות, אולם המצב בהחלט אינו רגיל. בתי הספר סגורים והחשש מרחף ברקע”.

בהודעה ששיגרו הורי הכלה הבוקר לבני המשפחה, בה הודיעו להם על מעבר מקום החתונה, נכתב: “משפחה יקרה, בגלל הבלגן שמתרחש באיטליה בימים אלה – החתונה של אפרים וברכי הועברה לניו יורק, או ליתר דיוק – לניו ג’רזי. אנו נפרסם את המידע בהקדם האפשרי. מאחלים לכולם בריאות ונחת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות