אהרלה ומנדי, מלכות, חסידימלעך והרשי סגל בקליפ: ‘לבוש מלכות’

סדרת החגים מבית מקהלת 'מלכות' והרשי סגל לובשת בגדי מלכות פורימיים במיוחד, בהפקה צבעונית ועליזה מבית היוצר הפורה • מה מחכה לכם הפעם?
דב למל
ה' אדר התש"פ / 01.03.2020 18:00

בעיצומו של יום הפורים יוצאים ענקי הזמר אהרלה סאמט ומנדי וייס למשתה הגדול: דרך יקב ‘עתיקא’ הירושלמי כדי לרכוש את יין המותג ‘חמרא’, הם ממשיכים לסעודה הגדולה מבית ‘סבורי – האוכל מנצח’ של הרשי קוריץ, כשהם מסובים לשולחן החגיגי עם חברי מקהלת ‘מלכות’ וילדי מקהלת ‘חסידימלעך’ הצעירה.

ליד השולחן העמוס כל טוב ובינות ליינות המשכרים, הם שרים את לחנו החדש של חבר המקהלה בנצי שטיין, בליווי תזמורתו של הרשי סגל והכליזמרים.

אל המשתה מתפרצים הקוזקים של יוני וייס שהופכים את הזירה למאכולת אש, משנוררים קשות את המוזיקאים ‘הנגידים’ כמצוות היום, אך לא לפני שהם מקבלים את רשות חברת ההפקה ‘תשמחו על לייבי’ של לייבי שרנסקי, המופקדת על המלאכה.

גם גיבורי סיפור המגילה לא טומנים ידם בצלחת: כאן הם מופיעים רטרואקטיבית בכיכובם של שני השחקנים החרדים וועלווא קירשנבוים – בכובע מרדכי היהודי,  וסנדי שטיינר – בכובע המן האגגי.

צילום: יחצ בחזית

הלוקיישן מצולם בטרקלין האשדודי המפואר ‘בלו-קאסל’ ברוח שושן הבירה המקראית. המגילה נקראת הפעם מתוך מגילות אסתר מהודרות מבית המרכז העולמי לספרי תורה מהודרים של זאב וקסברגר, שגם רתם את ביתו למערכה.

התסריט והבימוי מבית ‘מאסטרטגיה’ של המעבד והמנצח פנחס ביכלר; העיבוד כמו הלחן של החתן הטרי וחבר המקהלה המוכשר – בנצי שטיין; הפקת הצילום והעריכה של הרשי סגל. 

צילמו יצחק קלמן ורוני נתן. את החברים הקליט מיכאל ויינברגר באולפנו M.W.  את החסידימלעך הקליטו באולפני ‘פאר’, כשעל המיקס הופקד יעני ברוין. היח”צ והדיגיטל של ‘בחזית’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין על אהרלה!
    02/03/2020 18:17
    יצחק
  1. אין על אהרלה בעולם! אבל חבל מאוד שיש כאלה שמנצלים אותו לרעה וזה לא בסדר לגמרי ואחד מהם שלא מתייחס אליו יפה זה מנחם טוקר וזה אמיתי!