פסק דין: יאיר נתניהו ישלם רבע מיליון ש”ח לעורך ‘וואלה’ לשעבר

פסק הדין ניתן מבלי שבנו של נתניהו הגיש כתב הגנה לתביעה של עורך אתר וואלה לשעבר אבי אלקלעי • עורך דינו של נתניהו, יוסי כהן: "מדובר בתעלול בחירות, מחר בבוקר תוגש בקשה לביטול פסק הדין"
אבי כץ
ה' אדר התש"פ / 01.03.2020 01:02

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ישלם רבע מיליון שקלים לעורך אתר וואלה לשעבר אבי אלקלעי, שהגיש נגד נתניהו תביעת לשון הרע?

ב’כאן חדשות’ דווח, כי לפי פסק דין שניתן ביום שישי בבית משפט השלום בתל אביב, שניתן בהעדר כתב הגנה, הוא יחויב בנוסף לתשלום לאלקלעי גם בתשלום שכר טרחה והוצאות בסך יותר מ-37 אלף שקל.

את התביעה הגיש אלקלעי בנובמבר בשנה שעברה, באמצעות עורך הדין רון לווינטל, בטענה שבנו של ראש הממשלה שיתף בפייסבוק ידיעות לפיהן אלקלעי הוא ״שתול של קרן וקסנר״.

התביעה כללה בלוגר בשם אבשלום זלינגר שטען בפייסבוק  את הטענות נגד אלקלעי, לפיהן הוא “שתול” וחבר לקונספירציה נגד ראש הממשלה.

יאיר נתניהו שיתף את הפוסטים, ובכתב התביעה הוזכרה הלכה שנפסקה לאחרונה בבית המשפט העליון ולפיה שיתוף בפייסבוק – כמוהו כפרסום, ואפשר לתבוע בגינו בעילת לשון הרע.

“מאחר שבמציאות התובע לא ‘הושתל’, לא היה קשור ל’קרן וקסנר’ ולא למי מאנשי הפרקליטות, לא חבר לשום קונספירציה ולא תכנן דבר, הרי שהמדובר בלשון הרע ודיבה בטענות חמורות ביותר”, נכתב בכתב התביעה.

נתניהו יכול להגיש בקשה לביטול פסק הדין, אם יוכיח שהייתה סיבה טובה שכתב ההגנה לא הוגש.

עורך דינו של יאיר נתניהו, יוסי כהן אמר ל’כאן חדשות’: “מדובר בתעלול בחירות, מחר בבוקר תוגש בקשה לביטול פסק הדין, ואני משוכנע שהוא יבוטל

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות