הגר”מ מאזוז נגד ‘העליון’: “יש לנו כמה בהמות שהם יושבים שם”

יוסף גרינבוים
|
כ"ג שבט התש"פ / 17.02.2020 22:13
הגר”מ מאזוז במתקפה על שופטי ‘העליון’: “אתם תלחמו בתורה?! חבר יתושים, כלבים, בהמות. יגיע זמן שיקחו אותם לבית המשוגעים. יגידו להם: אדוני, המקום שלכם לא כאן, לא בבג״ץ, תלכו לבית המשוגעים ושם תתפלפלו” • “תדברו עד מחר, הכל באויר! התורה תעמוד על אפכם ועל חמתכם”

ראש ישיבת ‘כסא רחמים’ הגר”מ מאזוז, יצא בדברים שנשא באירוע לנגידים של מוסדותיו במוצאי שבת האחרונה, בחריפות חסרת תקדים נגד שופטי בית המשפט העליון.

“יש לנו תורה שאין כמותה בעולם! אבל יש לנו כמה בהמות שהם יושבים שם בבית המשפט הגבוה, העליון – שאמר עליהם שלמה המלך בקהלת (ג, יח) ‘ולראות שהם-בהמה המה להם’.

מה זה בהמה?

ב- ית
המ- שפט
ה- עליון
הם בהמות!!

לא יודעים לא תורה ולא חכמה ולא דרך ארץ ולא יחסי כבוד כלפי העם ולא יחסי כבוד כלפי מסורת שהחזיקה מעמד 4000 שנה. הם לא יודעים כלום!!

אתם תלחמו בתורה?! חבר יתושים, חבר כלבים, חבר בהמות. נלחמים בתורה ‘שלהם’. מי עושה כדבר הזה?! – אף אחד לא יעשה ככה!!

יגיע זמן שיקחו אותם לבית המשוגעים. יגידו להם: אדוני, המקום שלכם לא כאן, לא בבג״ץ. תלכו לבית המשוגעים ושם תתפלפלו. פלוני יתפלפל עם פלוני ופלונית עם פלונית…

תדברו עד מחר, הכל באויר! התורה שלנו תעמוד על אפכם ועל חמתכם, אחרי שתלכו לגהיני-גהינם, התורה שלנו תעמוד! ‘המה יאבדו ואתה תעמוד. וכולם כבגד יבלו, כלבוש תחליפם ויחלופו’ (תהלים).

“בעזרת השם נראה את זה”.