טרגדיה מזעזעת: חרדי מב”ב נהרג בתאונה 4 חודשים לאחר נישואיו

חיים טוויל
|
כ"א שבט התש"פ / 16.02.2020 16:07
התאונה הקטלנית התרחשה בכביש 443, ליד מחסום מכבים לכיוון ירושלים • איש הצלה: “כשהגעתי למקום הרוכב היה שרוע על הכביש סמוך לאופנוע המרוסק. עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל מותו מקבע במקום”

צעיר חרדי, חסיד סלאנים  כבן 24, תושב בני ברק,  נהרג אחר הצהרים (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 443, ליד מחסום מכבים לכיוון ירושלים.

הצעיר נישא לפני קצת יותר מארבעה חודשים.

התאונה אירעה סמוך לשעה 14:30 כאשר רוכב האופנוע נפגע בהתנגשות עם משאית.

לכוחות ההצלה שהוזעקו לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותו.

אורן כהן חובש באיחוד הצלה סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ואופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

צילום: דוברות איחוד הצלה

מיכאל יעקובוביץ, מתנדב זק״א מודיעין שטיפל בזירה, אמר: ״כואב הלב, מדובר ברוכב אופנוע צעיר בן 24 שהתנגש במשאית סמוך לצומת מכבים לכיוון ירושלים, כשהגעתי למקום הרוכב היה שרוע על הכביש סמוך לאופנוע המרוסק, כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית.

“פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות מודיעין טיפלו בכבוד המת בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.״

מהמשטרה נמסר: בכביש 443 סמוך למחסום מכבים לכיוון ירושלים אירעה תאונת דרכים בין רוכב אופנוע למשאית. צוות רפואי של מד”א קבע במקום את מותו של רוכב האופנוע.

שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.

בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

אנשי זק”א מטפלים בכבוד המת.

תמונות: דוברות זק”א