טרגדיה מזעזעת: חרדי מב”ב נהרג בתאונה 4 חודשים לאחר נישואיו

התאונה הקטלנית התרחשה בכביש 443, ליד מחסום מכבים לכיוון ירושלים • איש הצלה: "כשהגעתי למקום הרוכב היה שרוע על הכביש סמוך לאופנוע המרוסק. עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל מותו מקבע במקום"
חיים טוויל
כ"א שבט התש"פ / 16.02.2020 16:07

צעיר חרדי, חסיד סלאנים  כבן 24, תושב בני ברק,  נהרג אחר הצהרים (ראשון) בתאונת דרכים קטלנית בכביש 443, ליד מחסום מכבים לכיוון ירושלים.

הצעיר נישא לפני קצת יותר מארבעה חודשים.

התאונה אירעה סמוך לשעה 14:30 כאשר רוכב האופנוע נפגע בהתנגשות עם משאית.

לכוחות ההצלה שהוזעקו לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותו.

אורן כהן חובש באיחוד הצלה סיפר: “מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ואופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של רוכב האופנוע בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל”.

צילום: דוברות איחוד הצלה

מיכאל יעקובוביץ, מתנדב זק״א מודיעין שטיפל בזירה, אמר: ״כואב הלב, מדובר ברוכב אופנוע צעיר בן 24 שהתנגש במשאית סמוך לצומת מכבים לכיוון ירושלים, כשהגעתי למקום הרוכב היה שרוע על הכביש סמוך לאופנוע המרוסק, כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית.

“פרמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א צוות מודיעין טיפלו בכבוד המת בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.״

מהמשטרה נמסר: בכביש 443 סמוך למחסום מכבים לכיוון ירושלים אירעה תאונת דרכים בין רוכב אופנוע למשאית. צוות רפואי של מד”א קבע במקום את מותו של רוכב האופנוע.

שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה.

בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

אנשי זק”א מטפלים בכבוד המת.

תמונות: דוברות זק”א

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הצילוווווו עד מתי????
    16/02/2020 16:44
    מירב דולב
  1. אבא תרחם עלינו

  2. "בזמן האחרון כל יום יש צרות לא נורמליות"
    16/02/2020 16:59
    תמר
  3. בזמן האחרון כל יום יש צרות לא נורמליות. אני בטוחה כל עוד יש חנויות פאות נכרית המצב ילך ויחמיר ח”ו. חייבים לעצור מגפת הפאות נכריות שנאסר על ידי כל גדולי ישראל!!!!!!!!!!! אני בטוחה שזה הרעל המסוכן שגורם להרבה צרות בעם ישראל.

    נא ונא תכבדי את עצמך – וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! איך אני יודעת שהצניעות צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים ביותר, והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף בולטים!! כן אני יכולה להעיד שאני רואה “כל” חלקי הגוף בולטת, מרוב נשי החרדים! אז מה אם הגוף מכוסה.. אבל איפה הצניעות! איפה רבונו של עולם? איפה הלב שלנו? איפה ההרגש שלנו? איפה היראת שמים שלנו? איפה ה”שרה באוהל”? איפה הצניעות של יראת ד’? זה מזעזע;~ איך השם יתברך יכול לראות ולסבול את זה??

    מי דורש מהנשים להתלבש בפריצות? מי דורש? הנשים תמימות, שטוענות “אני עושה את זה בשביל בעלי” ועל זה ד’ מאוד כועס עכשיו, זה הבושה הכי גדולה לחרדים שהבעל לא שומר את העינים שלו ומסתכל ברחוב בנשים פרוצות, ורוצה שאשתו תתלבש יפה (שהיא התלבש כ-ז-ו-נ-ה כשאר נשי חרדים) שמושכת העין של בחורי חמד ואברכים, בושה!!! אלף אלפי פעם!!! אני פשוט מזועזעת שהשם ישמור את כל עם ישראל וכולם יזכו לעשות תשובה שלמה באהבה ובשמחה. אנא ד’ בזכות התשובה של הנשים צדקניות, שמהיום ילבשו רק מטפחת, אמור לכל צרותינו די.

    אנחנו בדור האחרון שלפני הגאולה- דור בו תנאים לא רצו להיות. ועכשיו המלחמה האחרונה היא המלחמה על קדושת ישראל. היצר הרע משתולל עכשיו, בהבינו שעוד רגע קרב סופו, והוא יודע “אלוקים של ישראל שונא זימה הוא” אז הוא מנסה להגיע לכל סוגי הציבור בישראל וגם לצערנו אצל החרדים..

    על כן בנות ישראל קדושות עלינו להתחזק ולהיות בעוז ותעצומות נפש בכדי לקיים והדר בלבושנו ואז יקוים בנו הפסוק ותשחק ליום אחרון. כי בזכות נשים צדקניות יבוא הגואל! וגם לנשים חרדיות יש מה לשפר, החצאית הקצרה כדאי שתחזור להיות ארוכה, הפאה המתנופפת כדאי שתהיה מתפחת. בואו נתחזק ונביא יחד את הגואל!!