הג’יאהד: “רבנים הורו לצה”ל ללוש הלחם בדם של ילדים פלסטינים”

"את ההיתר לכך הם קיבלו מהרבנים בישראל שהורו להם לעשות כך" • את האמירה הארכאית הזו משמיע דוברו הרשמי של הג'יאהד האיסלאמי בראיון שהעניק לרשת אל מידאן הלבנונית
אליעזר היון
כ"ט תמוז התשע"ד / 27.07.2014 00:09

“לוחמי צה”ל אופים את לחמם כאשר הם עושים שימוש בדם ילדים פלסטינים כדי ללוש את הבצק”, כך טוען דובר רשמי של ארגון ה’גיאהד האיסלאמי, דאוד שיהב, ברשת הטלוויזיה הלבנונית אל-מידאן.

“המלחמה הישראלית כנגד הפלסטינים אינה דבר חדש, היא בסך הכל חוליה נוספת בשרשרת של מעשי תוקפנות כנגד העם הפלסטיני שהחלה עוד לפני שנת 1948”.

“כבר אז היו הפלסטינים נתונים לשחיטה ולטבח”, המשיך שיהב לומר בביטחון, והסביר כי מה שעושה את המלחמה הזו למיוחדת היא גבורתם ההירואית של הפלסטינים ויכולת ההתמדה, שהינה חסרי תקדים בהיסטוריית המאבק עם ישראל.

בשלב זה מבקש הדובר מן המראיינים, שמקשיבים לדבריו באהדה להפנות את תשומת לבם לפסק הדין של רבני ישראל: “אני מבקש להזכיר לכם כי הרבנים בישראל הורו לצבא הישראלי ללוש את הלחם אותו הם אוכלים בדם של ילדים פלסטינים”.

לא מעט נכתב על שכתוב ההיסטוריה וההצגה הסלקטיבית של האירועים העוברים דרך הפריזמה של התקשורת הערבית אל הצופים, המשוכנעים כי הם ניצחו ומנצחים את ישראל בכל מערכות המלחמה שאירעו עד היום.

עם זאת, דומה שהחייאת עלילת הדם הישנה מימי הביניים, ברשת מרכזית כמו אל-מידאן הלבנונית היא רף חדש שאפילו החמאס עוד לא חצה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עדיין יש כאלו דברים??
    27/07/2014 01:53
    noko
  1. ויש גם מי שמאמין לשטויות האלה??