סופית בשמאל? דרעי צדק: ליברמן רוצה לשבת בממשלה יחד עם מרצ

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו: "ישבתי בממשלה עם עמיר פרץ ולא הייתה לי שום בעיה. הכל תלוי בקווי היסוד" • ימינה: "‏ליברמן זה שמאל"
אריה ריבקינד
י"ח שבט התש"פ / 13.02.2020 10:46

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, לא שולל אפשרות של ישיבה באותה ממשלה עם סיעת העבודה-גשר-מרצ.

בראיון שהעניק  הבוקר (חמישי) לגלי צה”ל, אמר ליברמן: “ישבתי בממשלה עם עמיר פרץ ולא הייתה לי שום בעיה להסתדר. הכל תלוי בקווי היסוד”.

לטענתו, גם ימינה תצטרף לממשלה בראשות כחול לבן אם רק תוכל: “ברגע שימינה תוכל לחבור לכחול לבן – בנט ושקד יעשו את זה, לכן נתניהו החליט לתמוך בבן גביר”.

ליברמן העריך שאין סיכוי להקמת ממשלת אחדות לנוכח הניסיון בפעם הקודמת, “ברור שממשלת אחדות לא תקום”.

בהמשך הראיון טען ליברמן שגם בליכוד מעוניינים להחליף את נתניהו: “יותר ממחצית סיעת הליכוד חולמת לבחור יו”ר חדש. הם חולמים על היום שהסיוט הזה ייגמר”.

בליכוד תקפו את ליברמן על דבריו: “ליברמן מודיע בגל”צ שישב בממשלה עם העבודה ומרצ, ממשלה שלא יכולה לקום בלי תמיכת הרשימה המשותפת. רק הצבעה לליכוד תמנע הקמת ממשלה מסוכנת לישראל ובחירות רביעיות”.

מועמדת ‘ימינה’ שרה ב”ק תקפה: “‏ליברמן זה שמאל. מי שרוצה ממשלת ימין יש לו רק אופציה אחת: ימינה! עכשיו ברור מעל לכל ספק: בלי ימינה גדולה תקום פה ממשלה שתומרצ שמאלה”.

יו״ר ש״ס השר דרעי בטוויטר: “ליברמן מאשר בקולו את טענתי, שסיכם עם גנץ להקים ממשלה עם מרצ והמפלגה הערבית המשותפת. זו פשיטת רגל אישית ואידאולוגית.

“‏אחרי שליברמן הפיל פעמיים את ממשלת הימין, הוא מתכנן להקים ממשלת שמאל אנטי- יהדות ומסורת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות