‘שלי וגואטה’: שני הח”כים ששונאים את ביבי קיבלו תוכנית ברשת ב’

חימוביץ וגואטה יגישו תוכנית יומית ברשת ב׳ שתיקרא 'שלי וגואטה' • "יש לנו הרבה על מה להתווכח, המון על מה להסכים, ושפע של דברים לצחוק עליהם ובגללם"
אבי כץ
ט"ז שבט התש"פ / 11.02.2020 17:53

חברת הכנסת לשעבר מהעבודה שלי יחימוביץ תגיש תוכנית יומית ברשת ב׳ יחד עם חבר הכנסת לשעבר מש”ס יגאל גואטה.

״שמחה ונרגשת על הציוות הזה, שנולד בראשו של מנכ”ל התאגיד אלדד קובלנץ, בשנייה שבה הודעתי על פרישה מהפוליטיקה. קבלתי עוד המון הצעות, יפות וטובות, אבל זה פשוט הרגיש לי כרגע הכי נכון. אישית, מקצועית וערכית״, סיפרה יחימוביץ.

התוכנית תיקרא ‘שלי וגואטה’.

יחימוביץ כתבה בדף הפייסבוק שלה: ״יגאל ואני נעשינו חברים בערך בשבוע הראשון שבו הוא נכנס לכנסת, ואני כבר הייתי ח”כית וותיקה. מייד היו לנו עניינים משותפים להסתער עליהם, הכימיה בינינו היתה מיידית.

״אנחנו חברים טובים אף שאנחנו שייכים לשני שבטים שונים. יש לנו הרבה על מה להתווכח, המון על מה להסכים, ושפע של דברים לצחוק עליהם ובגללם (טוב, הוא באמת מצחיק אותי).

״חושבת שאחד הדברים המשותפים לנו, הוא ששנינו אמנם מאוד מחוייבים לתפיסות העולם שלנו, אבל מסרבים לתעב אוטומטית את ‘השבט השני’. שנינו גם שילמנו מחירים פוליטיים על היעדרה של אונת העוינות, שהיא כידוע, למרבה הצער, אחד הדלקים הנפיצים והאפקטיביים בחיים הפוליטיים”.

יחימוביץ הוסיפה: ״נעלה לאוויר ב-4 במרץ, בימים א-ד, מהשעה חמש אחר הצהריים ועד השעה שש וחצי. ויגאל ביקש להוסיף: בשם השם נעשה ונצליח. אחלו לנו בהצלחה״.

איש התקשורת שמעון ריקלין הגיב בחשבון הטוויטר שלו: “איזון בתאגיד. תוכנית רדיו חדשה. מצד אחד שלי יחימוביץ שונאת ביבי מהשמאל. מהצד השני גואטה השסניק היחידי בארץ ששונא את ביבי. יש תמורה בעד האגרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות