הגר”מ מאזוז: “השוטה של רמת גן אמר שב”ב זו עיר נכה. הוא כהן נכה”

אחרי שכרמל שאמה הכהן התבטא בזלזול בישיבת הנהלת העיר כמת גן ואמר: "בני ברק היא עיר נכה" - ראש ישיבת 'כסא רחמים' תקף: "הוא כהן נכה. ברור. לא יכול לעבוד. אדם שרחמנא ליצלן מחלל שבת בפרהסיה ועוד, הוא בכלל עפר ואפר"
יוסף גרינבוים
ט"ו שבט התש"פ / 10.02.2020 19:09

ראש ישיבת ‘כסא רמים’ הגר”מ מאזוז, תקף את ראש העיר רמת גן, כאמל שאמה הכהן, על שכינה את העיר בני ברק – “נכה”.

“כהן זה האותיות של נכה. כ’ נ’ ה'”, אמר הגר”מ מאזוז. “אמרו שהשוטה שלנו, של רמת גן, אמר שבני ברק זה עיר נכה. הוא שמו כהן. נכה. אין לנו כהן. הוא כהן נכה. ברור. לא יכול לעבוד. אדם שרחמנא ליצלן מחלל שבת בפרהסיה ועוד, הוא בכלל עפר ואפר”.

לפי דיווח דווח ב’רמת גן גבעתיים ניוז’, ראש עיריית רמת גן אמר בישיבת הנהלת העיר שהתקיימה לפני כחודשיים: “בני ברק היא עיר נכה שהיא לא יכולה להתחרות איתך עד הסוף. היא כן צומחת כי היא התחילה ממינוס אבל היא עיר נכה”.

חבר מועצת בני ברק, יעקב וידר הגיב על כך: “כרמל ידידי היקר, שגם חבר איתי במפלגת הליכוד, טועה. כך לא מדברים בין חברים. בני ברק היא עיר עשירה בחסד ומלאה בחיות. יש בה אנשים מצוינים”.

וידר ניסה להמליץ יושר על שאמה – ואמר: “יכול להיות שהוא התכוון לכך שיש עסקנים שמתערבים בענייני העיר, אבל עדיין זו לא מילה מכבדת”.

דובר קבוצות הנכים והקשישים בישראל, נאור לביא, הגיב ב’רמת גן גבעתיים ניוז’: “זה חמור ביותר שראש עיר במדינת ישראל מתבטא כך ומציג את הנכים כדימוי שלילי בחברה הישראלית. אנחנו מצפים ממנו שיתנצל על האמירה האומללה הזו שפוגעת בנכים בכל הארץ, כולל הרבה מאוד נכים שגרים ברמת גן והצביעו עבורו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות