‘ממה אתם מפחדים?’ גנץ תקף את נתניהו וברח מהמליאה עם הסיעה

שר הביטחון תקף במילים חריפות את ראשי 'כחול לבן', לאחר שכל הסיעה יצאה מהמליאה אחרי נאום גנץ ולפני נאום התשובה: "50 יום לא ידעתם לטפל במנהרות - אז אתם תטפלו בבלונים?" • ימינה תקפה: "בושה וחרפה! כמו שברחו מטיפול במנהרות חמאס בצוק איתן, ברחו עכשיו בוגי וגנץ"
אריה ריבקינד
ט"ו שבט התש"פ / 10.02.2020 12:04

מליאת הכנסת התכנסה הבוקר (שני), ביוזמת סיעת כחול לבן – לדיון על המצב הביטחוני בדרום הארץ ובהסלמה מול חמאס.

יו”ר כחול לבן, ח”כ  בני גנץ, תקף בנאומו במליאה את התנהלותו של ראש הממשלה וטען כי תושבי הדרום אינם מעניינים אותו.

“נתניהו הפך את עוטף עזה לחוטף עזה, הוא מטייל בעולם ומחתים דרכונים בזמן שמרכזי החוסן קורסים”, אמר גנץ. “מצהיר הצהרות ומבטיח הבטחות בלי כיסוי בעוד ילדי הדרום סובלים מסיוטים. הם יכולים רק לחלום על שקט בזמן שהוא הולך ומתנתק מהמציאות”.

גנץ הוסיף: “אתה מבטיח הבטחות ללא כיסוי בעוד ילדי הדרום סובלים מסיוטים. הצבע האדום לא מזיז לך. תושבי הדרום משעממים אותך. אתה יו”ר הבלוק או ראש ממשלת ישראל?”

מיד לאחר נאומו של גנץ יצאו כל חברי סיעת כחול לבן מהמליאה, על פי קריאתו של גנץ – אשר הודיע כי חברי הסיעה ימשיכו את הדיון בעוטף עזה.

שר הביטחון נפתלי בנט, שעלה באותו הזמן לדוכן על מנת להשיב להצעה לסדר היום מטעם הממשלה, תקף את חברי סיעת כחול לבן ובמיוחד את ראשי הסיעה: “בני גנץ, בוגי יעלון, לאן אתם בורחים, ממה אתם מפחדים? “תגלו לפחות מינימום אומץ. עומדים פה שני אנשים ובורחים מהמליאה, האנשים שהיו אדריכלי הכישלון מול מנהרות הטרור מעזה לישראל, ועכשיו הם בורחים. כמה קל”.

בנט הוסיף:  “עומד ראש מפלגה, תוקף את שר הביטחון ובורח. זה מאוד עצוב”.

שר הבטחון לגלג על השניים: “במשך 50 יום לא ידעתם לטפל במנהרות – אז אתם תטפלו בבלונים?”

מסיעת ימינה נמסר: “בושה וחרפה! כמו שברחו מטיפול במנהרות חמאס בצוק איתן, ברחו עכשיו בוגי וגנץ מהמליאה. כרגיל אנשי כחול לבן מתנהגים בצביעות. מזמנים דיון מיוחד בכנסת ונוטשים את המליאה כאשר שר הביטחון עולה לדבר.

“לכחול לבן אין מה להציע מלבד בריחה ונסיגה. אסור לתת למי שתומכים בהקמת מדינת טרור בלב ליבה של מדינת ישראל להנהיג את המדינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות