בדיקת הדנ”א: האח שהתארס לפני חודשיים הוא האבא של העובר

חיים טוויל
|
י"א שבט התש"פ / 06.02.2020 15:00
הפרשה שמסעירה את החסידות הגדולה: מעצרו של הצעיר החרדי שכפה עצמו על אחותו בת ה-14 הוארך עד ליום שני • בן ה-21, שצפוי להיות מואשם בגילוי עריות, שומר על שתיקה בחקירותיו • הצעיר, מישיבה ירושלמית של חסידות גדולה, התארס לפני כחודשיים עם בת למשפחה מהדרום

הפרשה שמסעירה את החסידות הגדולה: בית משפט השלום באשקלון האריך היום (חמישי) עד ליום שני את מעצרו של צעיר חרדי, בן 21, תושב עיר בדרום הארץ, החשוד כי כפה עצמו על אחותו בת ה-15.

בדיקת דנ”א שבוצעה בעובר אחרי ההפלה קבעה כי האח הוא האב.

לחרדים 10 נודע, כי מדובר בצעיר הלומד בישיבה, שהתארס לפני כחודשיים עם בת למשפחה מכובדת  – והפרשה גורמת לטלטלה בחסידות גדולה.

המקרה התגלה ביום רביעי שעבר, לאחר שהנערה חשה ברע והגיעה לבית חולים יחד עם אמה. היא התלוננה בפני הצוות הרפואי על כאבי בטן ולאחר כמה בדיקות התברר כי הנערה בהריון.

בשלב זה הוזעקה עובדת סוציאלית של בית החולים‎.

בתחילה הנערה סירבה בכל תוקף להתייחס להריון ולשאלה העיקרית – מי האב.  רק לאחר שכנועים ודרמה לא קטנה היא כתבה על פתק את השם של מי שכפה את עצמו עליה – ואז התברר שמדובר באחיה.

היא עברה הפלה באותו ערב.

הצעיר עצמו, שצפוי להיות מואשם בגילוי עריות, שומר על שתיקה בחקירותיו.

מפאת רגישות המקרה, הדיון בבית המשפט התנהל בדלתיים סגורות.

מהמשטרה נמסר הבוקר: “בתום ביצוע פעולות חקירה מורכבות וביסוס התשתית הראייתית יביאו חוקרי משטרת ישראל את החשוד, בן 21,  בשעות הבוקר, אל בית משפט השלום באשקלון לדיון בהארכת מעצרו, כאשר המשטרה תגיש בדיון הצהרת תובע בדבר כוונת הפרקליטות להגיש כנגד החשוד כתב אישום ובקשה לעצרו עד תום ההליכים המשפטים”.