רון קובי חוגג את השידוך עם ליברמן: ימונה למנכ”ל משרד הפנים?

אריה ריבקינד
|
י' שבט התש"פ / 05.02.2020 12:27
אחרי שראש עיריית טבריה המודח אירח אמש בביתו את יריבו אביגדור ליברמן – הוא מצהיר: “אריה דרעי בפאניקה. האסיר המשוחרר אריה דרעי מסובך חזק מאוד ואני רק מתחיל את הקריירה. החרדים בכל הארץ לחוצים” • תצהיר שהוגש לקראת דיון בבג”ץ חשף הקשר בין ישראל ביתנו לקובי

ראש עיריית טבריה המודח רון קובי אירח אמש (שלישי) חוג בית מצומצם של כ-30 איש בביתו, בהשתתפות אביגדור ליברמן – והכריז על תמיכה בו.

“אריה דרעי בפאניקה, הציבור הישראלי מאס בחבורה הזו של דרעי-ליצמן-גפני-ביבי”, אמר הבוקר קובי. “המדינה נמכרה לחבורה חרדית שסוחטת ראשי ממשלות!
המדינה חייבת להגיע לפסים של שפיות. מצביעי הליכוד – בשונה מפעילי הליכוד – מבינים שחייבים להחליף פה בעת הזו ראש ממשלה”.

קובי הוסיף: “הגורמים החרדים בכל הארץ לחוצים מכך שהממשלה הבאה יראו את ליברמן וגנץ ביחד, הם יודעים שזה אומר שהפוליטקאים החרדים ינותקו מהחמצן של משרד הפנים ומשרד הבריאות. הגיע הזמן לשלוח את ביבי ודרעי הביתה”.

הבוקר גם שיתף  קובי בדף הפייסבוק הפרטי שלו פוסט שעלה בדף פייסבוק אנטי חרדי, בו דווח כי  אביגדור ליברמן ימנה אותו לשר הפנים הבא של מדינת ישראל או לכל הפחות למנכ”ל המשרד במקומו של מרדכי כהן.

כשנשאל קובי לאמיתות הדברים הוא צוטט: “אין תגובה”! והוסיף: “דבר אחד אני יודע. האסיר המשוחרר אריה דרעי מסובך חזק מאוד ואני רק מתחיל את הקריירה – אל תירא מכלוף החובבן, כי גור חתולים אתה, מיאאוו” – צוטט קובי בפוסט.

בדף הפייסבוק של ‘הרשת הצפונית’ צוין, כי עצם שיתופו של קובי את הפוסט בדף הפייסבוק שלו מצביע כי לפחות על פי רון קובי הדברים אכן נכונים.

כפי שדווח בחרדים 10,  אמש הגיע ליברמן לטבריה ונפגש בפאב מקומי עם עשרות פעילים וחברים שהגיעו למקום.

מאוחר יותר, כאמור, הגיע ליברמן לביתו של קובי.

נזכיר, כי רק לפני חצי שנה, במהלך ההתמודדות לכנסת ה-22, שיגרו השניים זה לעבר זה עלבונות ועקיצות.

“נמר מקרטון. זה שהבטיח לחסל את הנייה, זה ש-20 שנה הלך בתלם עם דרעי, זה שהכניס את משה ליאון לירושלים. פחדן גדול”, אמר קובי על ליברמן.

ליברמן לא נשאר חייב והשיב לו: “הוא ליצן. נבחר לראשות העיר ונכשל לחלוטין. הוא לא הקים קואליציה, לא אישר את התקציב. האם ניתן לבחור אדם כזה לכנסת?  זו מפלגה של ליצנים”.

אמש כבר הודיע רון קובי לאוהדיו: “הליכודניקים בטבריה מצביעים הפעם ליברמן! ביבי נתניהו בגד בטבריה, ביבי מכר את טבריה ואת המדינה לפוליטיקאים החרדים המושחתים ולדרעי הגנב המורשע, תושבי מדינת ישראל מבינים שצריך להחליף פה את השלטון”.

יצוין, כי כבר לקראת הדיון שהתקיים בעתירה שהגיש קובי לבג”ץ נגד משרד הפנים על הדחתו, הגיש חבר מועצת העיר מיכאל לרר, פעיל פוליטי במפלגת ישראל ביתנו, תצהיר ממנו עלה שיתוף הפעולה המתגבש בין ‘ישראל ביתנו’ וליברמן.

לפי דיווח בישראל היום,  בתצהיר טען לרר כי מפלגת ישראל ביתנו ביקשה ממנו להיפגש עם קובי על מנת ליישר עימו את ההדורים.

“תמהתי על הפנייה, שכן היה ידוע לכל שרון תקף בצורה חריפה ביותר את מפלגת ישראל ביתנו ואת העומד בראשה – ח”כ אביגדור ליברמן”, כתב לרר בתצהיר. “הובהר לי כי כעת כי רון שואף לשתף פעולה עם המפלגה ואף בוחר לתקוף בצורה נחרצת את מפלגת הליכוד, ואף הגיש בקשה להתפקד במפלגת ישראל ביתנו ולהיכלל ברשימת המפלגה לכנסת ה־23”.