דגל לא תתמוך בפסילת היבא יזבק בגלל איום? גפני: אין שום קשר

הרשימה המשותפת העבירה אולטימטום ל'דגל': אם תצביעו בעד פסילת הידה יזבק לא נתמוך יותר בהמשך כהונתו של גפני בוועדת הכספים • עורך כפר חב"ד: "אם לא תתפרסם הודעה חד משמעית של כל הסיעה שיצטרפו לפסילת הצוררת שונאת היהודים - יהיה צונאמי של בריחת מצביעים"
אריה ריבקינד
כ"ו טבת התש"פ / 23.01.2020 12:25

הרשימה המשותפת העבירה הבוקר (חמישי) אולטימטום לסיעת דגל התורה, לפיה אם הסיעה תתמוך בפסילת ח”כ היבא יזבק מבל”ד, הערבים לא יתמכו בכהונתו של ח”כ משה גפני בוועדת הכספים.

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: “הרשימה המשותפת העבירה הבוקר אולטימטום לדגל התורה. אם תצביעו בעד פסילת הידה יזבק לא נתמוך יותר בהמשך כהונתו של גפני בועדת הכספים מול הרוב של כחול לבן וליברמן שרוצה להחליף אותו”.

יצוין, כי  ללא תמיכת הרשימה המשותפת מסתמן רוב למפלגת כחול לבן וישראל ביתנו המבקשות להחליף את גפני בראשות ועדת הכספים.

בראיון בגלי צה”ל הבוקר הכחיש גפני כל קשר בין שתי הפרשיות: “אני במערכת יחסים תקינה עם על חברי הכנסת ואפילו עם יאיר לפיד וגם עם אחמד טיבי. אין לי ברית עם הרשימה המשותפת כמו שאין לי ברית עם יש עתיד. אנחנו ניכנס לגדולי ישראל כשזה יהיה מעשי הנושא של היזבק ומה שהם יורו לנו זה מה שנעשה. בזמנו שאלנו על חנין זועבי וההוראה שקיבלנו הייתה לתמוך בהדחתה. אין שום קשר למינוי של וועדת הכספים.”

הוא הדגיש: “כל הסקופים שיצאו בעניין הזה אין להם שחר”.

אהרן דב הלפרין, עורך העיתון כפר חב”ד צייץ בתגובה: “לידיעת ראשי יהדות התורה: כל יום נוסף של התלבטות מביכה ומקוממת של ח”כים שלכם בקשר לפסילת הח”כית שמעודדת רצח יהודים – מבריחה מכם עוד המון קולות. אם לא תתפרסם הודעה חד משמעית של כל חברי הסיעה שיצטרפו לפסילת הצוררת שונאת היהודים – יהיה צונאמי של בריחת מצביעים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות