פורר: הדיל של גפני עם הערבים חי וקיים • גפני: מפיצים שקרים

האם החרדים יתנגדו לפסילת היבא יזבק ממפלגת בל"ד? בש"ס הצטרפו, אבל יהדות התורה לא • ח"כ עודד פורר: "העיקר שוועדת הכספים תשאר בידי ח"כ גפני" • יו"ר דגל: "הציבור מאס בישראל ביתנו" • הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין: "תמיד עדיף ח״כ ערבי על פני ח״כ אנטישמי מישראל ביתנו"
אריה ריבקינד
כ"ב טבת התש"פ / 19.01.2020 14:13

האם החרדים יתנגדו לפסילת היבא יזבק, חברת הכנסת מטעם מפלגת בל”ד בסיעת הרשימה המשותפת?

אחרי שישראל ביתנו הודיעה כי תדרוש את פסילת הח”כית, הודיע אמש גם ח”כ אופיר כץ מהליכוד כי יגיש בקשה לפסול אישית את ח”כ יזבק.

כץ ציין בבקשתו, כי יזבק, “תומכת באופן סיסטמטי לאורך שנים בטרוריסטים ובמרגלים אשר ביצעו פשעים נוראיים כלפי מדינת ישראל ותושביה. אין מקום בכנסת ישראל למי שתומכת ברוצח משפחות שרוצץ גולגולת של ילדה בת 4 עם כת של רובה, במרגלים לטובת ארגון הטרור חיזבאללה ובמחבלים שיורים לעבר אזרחים”.

אולם, בעוד סיעות כחול לבן וש”ס כבר הודיעו כי יתמכו בבקשת הפסילה, ביהדות התורה מתנגדים להצטרף לדרישת הליכוד וישראל ביתנו.

ח”כ עודד פורר תקף: “ח”כ משה ארבל הודיע לי שסיעת ש”ס תצטרף לבקשה. מצוין. נשאר לשמוע מח”כ משה גפני את עמדת סיעתו. אין לו טוויטר, אבל בטוח יש כאן מספיק פעילים שלו שנוסף לטלפון הכשר יש להם גם טלפון חכם וטוויטר כדי לומר מה עמדת יהדות התורה”.

בהמשך צייץ: “למי שהיה במתח… הדיל של יהדות התורה עם המפלגות הערביות חי וקיים. העיקר שוועדת הכספים תשאר בידי ח”כ גפני בתמיכה משותפת של טיבי וביבי”.

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני, הגיב: “מפלגת ישראל ביתנו מהראשון שבהם ועד האחרון, מפיצים שקרים השכם והערב שבינם לבין העובדות אין דבר וחצי דבר.
אנחנו מאסנו, הציבור מאס”.

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין הגיב: “אני מאוד מקווה שח״כ גפני יעמוד בלחץ התקשורתי החרדי ולא יצטרף לבקשת הפסילה של היבא יזבק מהמשותפת. א. הפסילות תמיד מתבטלות בבג״ץ. ב. מי שיבוא במקומה גם לא יהיה אוהב ישראל. ג. כל מה שליברמן עושה צריך לעשות ההפך. ד. הקשר עם הערבים מנע מליברמן להשתלט על ועדת הכספים.ה. תמיד עדיף ח״כ ערבי על פני ח״כ אנטישמי מישראל ביתנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות