‘כשירה לעמוד לדין’: הפרקליטות ביקשה לקבוע דיון בהסגרת לייפר

הפרקליטות: "ברור כעת כי בית המשפט הנכבד, הליך ההסגרה וכן שירותי בריאות הנפש נפלו קרבן זה למעלה מחמש שנים למסכת של פעולות מרמה והתחזות"
חיים טוויל
ט"ז טבת התש"פ / 13.01.2020 11:19

פרקליטות המדינה ביקשה היום (שני) מבית המשפט לקבוע מועד לדיון בהסגרתה של מלכה לייפר, מנהלת בית הספר החרדי במלבורן הנאשמת שביצעה מעשים חמורים בתלמידות – לאוסטרליה.

לפי דייוח של אמוץ שפירא ב’כאן חדשות’, הבקשה באה לאחר הקביעה של ועדת המומחים לפיה המנהלת, שנמלטה לישראל לאחר פרוץ הפרשה, כשירה לעמוד לדין.

בבקשה שהוגשה באמצעות מנהל המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה, יובל קפלינסקי, נכתב: “לנוכח חוות הדעת של פאנל המומחים, ברור כעת כי בית המשפט הנכבד, הליך ההסגרה וכן שירותי בריאות הנפש נפלו קרבן זה למעלה מחמש שנים למסכת של פעולות מרמה והתחזות מבית היוצר של המשיבה ומקורביה.

“מתבהרת כעת התמונה העגומה לפי ההחלטה בעבר על הקפאת ההליך והעיכובים הרבים עד כה היו והינם פרי התחזות של המשיבה, ובגינם שובש ההליך המשפטי ונפגמה משמעותית יכולתה של ישראל לעמוד עד כה במחויבותה הבינלאומית כלפי אוסטרליה”.

ארגון JCW המלווה את הנפגעות: “אנו מקווים שהחלטת פאנל המומחים שמינה בית המשפט תהווה את סופה של הפארסה המשפטית שדירדרה את הנפגעות לשנים של סבל מתמשך בחסות השקרים של לייפר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות