שעונים, תכשיטים ומה שביניהם • אופנת התכשיטים קיץ 2014

המותג לונג'ין מציע לגברים שעון מיוחד בהשראת עולם הצבא • סווטש משיקה קולקציית שעונים צבעונית • גם אובאקו, מותג השעונים המוביל מדנמרק, משיק סדרת שעונים צבעוניים • ומה יש בקולקציית התכשיטים של קלווין קליין?
תמי גיל
כ"ו תמוז התשע"ד / 24.07.2014 14:44

מותג השעונים היוקרתי LONGINES, מקבוצת רולטיים, מציע שעונים ייחודיים לנשים ולגברים בעיצובים מרהיבים.

המותג לונג’ין מציע לגברים שעון מיוחד וחדש, בהשראת עולם הצבא, המבוסס על עיצוב השעונים שסופקו לצבא הבריטי בשנות ה-50: Longines Avigation.

השעון של לונגי’ן לנשים מדגם: La Dolce Vita, הינו שעון מהודר ורומנטי במיוחד, בעיצוב וינטאג’ קלאסי, הכה מאפיינים את המותג היוקרתי.

המחירים אינם זולים כלל ועיקר והם נעים סביב ה-7000 עד 11000 ש”ח – מתאים למתנה לחתנים ולכלות.

שעון לונג'ין גברים ליום אהבה מחיר 10,120 שח צילום יחצ חולשעון ליום אהבה לונגי'ן- מחיר 7,555 שח צילום יחצ חול

שעוני היד כבר מזמן הפסיקו להיות פריט פונקציונאלי שנועד להציג את השעה, והפכו להיות פריט אופנתי ואביזר משלים, המשתלב עם הטרנדים הכי חמים באופנה.

יצרנית השעונים השוויצרית סווטש, משיקה בימים אלו קולקציית שעונים צבעונית ועשירה במיוחד, צעירה, ססגונית ומגוונת, המעוצבת על פי הצבעים החמים והמובילים לעונת הקיץ.

בין השעונים ניתן למצוא שעונים בעיצוב קלאסי בצבעים קיציים כמו: צהוב, סגול, ירוק, ורוד, אדום, זהב, כחול ועוד, לצד צבעים יותר סולידיים כמו אפור, לבן, שמנת ושחור.

בנוסף ניתן למצוא שעונים מתלפפים, עם רצועות בצבעים מתחלפים או רצועות המדמות צמיד בצבעים אופנתיים: ורוד, סגול, ירוק אדום כוד’.

עוד בקולקציה, שעונים צבעוניים עם לוח שעון שקוף, המראה את מנגנון השעון, שעונים המשלבים את טרנד המנומר הכה חם העונה, ושעונים עם הדפסים גיאומטריים שהשתלטו על המלתחה שלנו.

טווח מחירי שעוני סווטש – החל מ-229 ₪ עד – 599 ₪

I Medium Standard; 2014 Summer; 1405 LSD(*) Urban???????New Gent Lacquered; 2014 FallWinter; 1407 Colour My WorldNew Chrono Plastic; 2014 FallWinter; 1407 Colour My WorldGent Original; 2014 FallWinter; 1407 ClassicNew Gent Lacquered; 2014 FallWinter; 1407 Colour My World

אובאקו, מותג השעונים המוביל מדנמרק, משיק סדרת שעונים צבעוניים ועליזים המתאימה לימי הקיץ החמים.

עיצוב סדרת השעונים, מושפע מפריחת האביב וכן מצבעי משקה המרגריטה הצונן. הצבעים הולמים את הלקוחה האופנתית של אובאקו שמבינה טרנדים.

שעון אובאקו מחיר 805 שח צילום יחצ חולשעון אובאקו 755 שח צילום יחצ חולשעון אובאקו 705 שח צילום יחצ חול

מותג האופנה האמריקני קלווין קליין, משיק בימים קולקציית תכשיטים מעניינת – מתאימה מאד למתנה לכלה.

קולקציית התכשיטים בשם: JOYOUS (שמח) כוללת צמידים, עגילים ושרשראות בשילוב תליון בצורת לב. חלק מהתכשיטים משובצים באבני סוורובסקי יוקרתיים וחלקם חלקים בעיצוב נקי. התכשיטים עשויים פלדת אל חלד.

- תכשיטי קלווין קליין מחיר 540 שח צילום יחצ חול- תכשיטי קלווין קליין מחיר 425 שח צילום יחצ חול- תכישטי קלווין קליין מחיר 405 שח צילום יחצ חול

כשם הקולקציה JOYOUS, מדובר בתכשיטים שישמחו את העונדת ויגרמו אושר לכל מי שתקבל אותם…

מחירים:

שרשראות- החל מ-540 ₪

עגילים- החל מ-425 ₪

צמידים- החל מ-400 ₪

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות