“פגיעה בפרטיות”: ניר חפץ תובע חצי מיליון שקלים מיאיר נתניהו

אחרי שתבע את השר אוחנה ואת פרשן גל"צ יעקב ברדוגו: יועץ התקשורת לשעבר של משפחת נתניהו הגיש תביעה גם נגד בנו של ראש הממשלה - בגין שורת פרסומים נגדו בטוויטר
אריה ריבקינד
ט' טבת התש"פ / 06.01.2020 16:46

יועץ התקשורת לשעבר של ראש הממשלה, ניר חפץ, עד המדינה בתיק 4000, הגיש היום (שני) תביעה על סך חצי מיליון שקל נגד יאיר נתניהו, בגין מה שהגדיר פגיעה בפרטיותו.

חפץ טוען בכתב התביעה, כי יאיר נתניהו פרסם בחשבון הטוויטר שלו פרטים מחקירתו של חפץ, כולל כאלה החוסים תחת צו איסור פרסום.

עורך דינו של חפץ כתב: “מטרתם הברורה של הפרסומים הזדוניים לעיל, הייתה לבזות את התובע ולהשפילו, תוך פגיעה קשה וחמורה בפרטיותו”.

לטענת פרקליטיו של חפץ, נתניהו  “פגע באופן חמור, קשה, בזוי, פסול ומכוון בפרטיותו, והכול מתוך כוונה לפגוע בו”.

בתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בנתניה, טןען חפץ שהמטרה הייתה לשבש את עדותו כעד מדינה: “ללחוץ אותו, להטרידו ולהדיחו מעדות האמת שמסר לרשויות האכיפה”.

לפני כשבוע וחצי הגיש חפץ תביעה גם נגד שר המשפטים אמיר אוחנה. זאת לאחר שאוחנה חשף פרטים מחקירתו של עד המדינה במליאת הכנסת.

לטענת חפץ, הדברים שאמר השר במליאת הכנסת נאמרו במטרה לבזותו ולהשפילו, תוך שלכאורה ביצע הפרת חובה חקוקה, כולל שיבוש הליכי משפט והטרדת עד, ופגיעה בפרטיות.

חפץ גם תבע את פרשן גלי צה”ל יעקב ברדוגו.

מדובר בשתי תביעות על סך חצי מיליון שקלים כל אחת, שהוגשו לבית משפט השלום בתל אביב. שתיהן בעילות של לשון הרע, פגיעה בפרטיות ועילות נזיקיות נוספות.

בחודש שעבר התיר בית משפט השלום בתל אביב לפרסם כי במסגרת חקירתו של עד המדינה, זימנה המשטרה אישה אשר היתה בקשרים עם חפץ ובמסגרת עדות פתוחה נשאלה שאלות חודרניות ביחס לטיב הקשר בינה לבין חפץ.

כדי לא לפגוע בפרטיותה קבע בית המשפט כי אסור לפרסם מידע על זהות האישה ועל הקשר בינה לבין חפץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות