קריירה חדשה: מעיצוב מסרים של שרת המשפטים לעיצוב של בתים

טל בנש, יועצת התקשורת של שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, פתחה בקריירה חדשה: מעצבת בתים • בנש: "אני רואה הרבה מן המשותף בין עולמות מהם באתי ובין עולם העיצוב. יכולת להעביר מסרים רצויים באופן הנכון"
אבי כץ
ה' טבת התש"פ / 02.01.2020 12:15

טל בנש, מי שכיהנה כיועצת התקשורת של ח”כ ושרת המשפטים לשעבר, איילת שקד במשך חמש שנים, ולאחר מכן עבדה בייעוץ אסטרטגי ולובינג – פרשה לאחרונה והודיעה על מעבר חד ומפתיע בקריירה: מלבישת בתים ומעצבת.

השבוע פרסמה שקד פוסט קריאה על תמיכתה במחאת העצמאיים, מחאת ה’שולמנים’ – וכתבה “המחאה של השולמנים היא מחאה אותנטית. העצמאיים הם קטר הצמיחה של המשק הישראלי, וחשוב לטפח אותו ולתת לאנשים החרוצים האלה יכולת אמיתית להתפתח. לא יתכן מצב שנעניש, באמצעות רגולציה ובירוקרטיה חונקת, אנשים שתורמים לכלכלה ולמשק הישראלי”.

שקד חתמה את הפוסט בפרגון לבנש: “והנה הדוברת המיתולוגית שלי, טל בנש, החליטה לצאת לדרך עצמאית. גם היא שולמנית ואני שמחה לפרגן לה ולדחוף.
טל – את לא לבד! ובהצלחה!”

בנש: “אני שמחה ומודה לפרגון של איילת בי וביתר ציבור העצמאיים בארץ. תמיד היתה בי התשוקה לעולמות העיצוב ועכשיו אני שמחה לקחת את התשוקה הזו צעד אחד קדימה. אני רואה הרבה מן המשותף בין עולמות מהם באתי ובין עולם העיצוב. יכולת להעביר מסרים רצויים באופן הנכון, תשומת לב לפרטים, דיוק, יצירתיות וכדומה.

“עיצבתי תדמית ומסרים וכעת אעצב בתים ועסקים”.

לדבריה, “את התשוקה שלי, יכולת הארגון, התנהלות במצבי לחץ וכדומה אני מגייסת כעת לטובת עיצוב חללים, עיסוק בצבע, חומר, רוח ויצירת הרמוניה ומקווה להיות שולמנית גאה בעולם בו המדינה מבינה את הכח הגדול של קהילת העצמאים במינוף וצמיחת הכלכלה הישראלית ומסייעת להם להצליח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות