סרטון בגוף האומה: צריך לסתום את הפיות שמקיאים דברי נאצה I טור

חברי הכנסת עושים שימוש נתעב באש ההסתה-ההצתה, כדי לשנע אותם לקלפיות. דמגוגיית הכזב הזו נכנסת דרך האוזניים, קונה שביתה בלבבות - ומפעילה את הידיים • עורך יתד נאמן על ההסתה של ישראל ביתנו
הרב ישראל פרידמן, יתד נאמן
ד' טבת התש"פ / 01.01.2020 09:47

עיריית ניו יורק וממשלת ארה”ב כבר הכריזו על תכנית למלחמה באנטישמיות, אבל ממשלת ישראל עדין לא הכריזה על תכנית דומה.

בארה”ב גילו אצל המחבל הרצחני חומרי תעמולה מוסלקים שרוויים באנטישמיות, אבל בישראל זה מתנהל ברשת המקוונת, בלי להתבייש, בלי להתבלבל ובלי להתחבא.

חשיפת העובדה שאתר ‘ישראל ביתנו’ מלא תעמולה שלא הייתה מביישת בשיטותיה את הגרועים שבשונאי ישראל בשנות האימה של אירופה ההיא, ובשנים שבהם שלט המגף הרוסי ועשה שימוש בעלילות דם ועלילות דיו עיתונאיות, לא גרמה לאיש לקום ולהדביר את התופעה.

העובדה שחבר כנסת בעל שפת ביבים מייצר סרטון שנאה ומשתלח בקודשי ישראל תוך עלילה שפלה, חוזר על קיאו של ראש מפלגתו, ומאשים את היהודים בניצול הכספים הציבוריים, אינה מטלטלת את החברה הישראלית.

גם לא לאחר שדברים של אותם ח”כמים להכעיס נגד קודשי ישראל, הביאו לפגיעה ברכב של ‘טהרת המשפחה’ ברמת גן, ולאחר שבריון גלוח רוח בעל מבטא רוסי, פגע בחיפה ביהודי תמים שחזר מתפילת שבת.

בזכותם של אותם חדלי אישי צבור, ישראל הפכה להיות מקום מסוכן יותר מניו יורק. ‘מדינת היהודים’ הפכה להיות מקום מסוכן ליהודים.

‘יתד נאמן’ סקר בעבר בהרחבה את ידם האלימה ופיהם המצחין של גורמים מוסתים מקרב העלייה הנוכרית שפוגעת פיזית ומילולית באנשים בעלי חזות חרדית. התקשורת דיווחה לא אחת על בני נוער כאלו שפגעו במקדשי מעט. לא הייתה אפילו ידיעה אחת על פגיעה של חרדים בגויים רוסיים. מה בין בני לבין בן חמי.

אנו עדים לניסיון נאלח של אנשים שלא עשו דברים פרודוקטיביים בחייהם הפוליטיים וערפל סמיך של סימני שאלה רובץ בכבדות מעל מפלגתם, לנתב את מערכת הבחירות לא ליחסי דת ומדינה, אלא להסתה אנטי יהודית פרועה.

המוני היהודים היקרים מבני העליה הרוסית עומדים נדהמים מול סמבטיון ההסתה הנתעב של אנשים שמדברים בשפתם אך לא בשפת לבם. אבל מדינת ישראל חייבת לבלום ביד הכי נחושה את ההסלמה הזו.

היכן היועמ”ש שיגיד שהסתה נגד ציבורים היא פלילית?

מדינת ישראל אוכלת כיום את פירות הבאוש שהיא טיפחה. העלייה המאסיבית של נוכרים הרעילה את החברה בארץ. חברי הכנסת שרוצים לקושש את קולותיהם, עושים שימוש נתעב באש ההסתה-ההצתה, כדי לשנע אותם לקלפיות. דמגוגיית הכזב הזו נכנסת דרך האוזניים, קונה שביתה בלבבות ומפעילה את הידיים.

המוני נוכרים הגיעו לכאן ושדדו את הקופה הציבורית אחרי שלקחו סל קליטה על חשבוננו, ועזבו. אחרים הביאו את תרבות הטיפה המרה והביאו אולי פריחה כלכלית לחנויות האלכוהול אבל הנזקים הכלכליים והתרבותיים החמורים בגלל ההשלכות הרחבות, לא עלו לסדר היום. איש לא התריע על חגאות הנוצרים והימים האזרחיים שאנשים אלו חוגגים ובהם הם מטביעים את עצמם ולא במים, חלקם נוהגים בשכרות ומפסידים למשק ימי עבודה.

ראשית, כי חלילה מלהכליל. שנית, ישנה אחריות חברתית מהסוג שנעדר ממנהיגי אותם נוכרים. כשהם ממלאים פיהם וודקה אנחנו ממלאים את פינו מים, כדי שלא לשפוך אלכוהול למדורה.

בשעתו, כשמערכת ההסתה הרימה ראש, ‘יתד נאמן’ התריע ממה שזה עלול לגרום.

עכשיו, כש’אשר יגורנו’ כבר כאן, פעמוני האזעקה משמיעים צפירות עולות ויורדות. כך, זה לא יוכל להמשך, ומישהו צריך לשים מחסום באמצע במסלול ההתנגשות.

העם היהודי, החרדי, הדתי והרוב המסורתי כולל יהודי העלייה ממדינות חבר העמים, הרוב הדומם שמתעב את ההתפתחויות הללו, לא יהיה למשיסה בידי נציגי העם הרוסי, הנוכרי,  על אדמת ארץ הקודש, בגלל תעמולת הבחירות. מישהו צריך לסתום את הפיות שמקיאים דברי נאצה, רגע לפני התהום.

ארה”ב כבר התעוררה. ישראל עדין בתרדמת חורף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות