ירושלים מלאה מבנים עתיקים, יוצאי דופן ביופיים: כעת מקפידים שהם יהיו נקיים

מאז נכנס ראש העיר משה ליאון לתפקידו, החלו במחלקת התברואה להקפיד מאד על ניקיונם של המבנים העתיקים בעיר - כך שהמראה הציבורי ישודרג פלאים • בעירייה מבהירים: "לא נהיה סבלנים כלפי מי שיזהם את המרחב הציבורי" • פירסומי
חרדים 10
ב' טבת התש"פ / 30.12.2019 13:39

הידעתם? עיר הבירה ירושלים  מלאה במבנים עתיקים, יוצאי דופן ביופיים,  בדומה לערים היסטוריות בעולם.

מאז נכנס ראש העיר משה ליאון לתפקידו, החלו במחלקת התברואה להקפיד מאד על ניקיונם של מבנים אלו, כך שהמראה הציבורי ישודרג פלאים.

כדי להגיע לרמת הניקיון הראויה לה זכאים תושבי ירושלים, העירייה מבצעת עבודה מאסיבית, רצינית ותכליתית.

ואולם, ויחד עם כל הפעילות הנעשית, כדי לשמור על ההישגים חייבים גם התגייסות של התושבים, לצד אכיפה אפקטיבית  לשמירה על הניקיון  במרחב הציבורי, בגנים בפארקים וברחבי העיר.

כדי לעודד זאת, פקחי העירייה מקיימים כל העת סיורים מתוגברים, גם כדי לדאוג שהשמירה על הניקיון תוקפד, וגם כדי למנוע השלכת פסולת זיהום בגנים, בשווקים, כמו גם באתרי תיירות.

ניכוש עשבייה המהווה סכנה לציבור, צואת כלבים, הנחת מכשולים ברחוב השלכת אשפה שלא בפחי אשפה  נזקים לרכוש עירוני, השחתת צמחיה, שפיכת מים דלוחים ועוד.

בעירייה מבהירים: “לא נהיה סבלנים כלפי מי שיזהם את המרחב הציבורי ויוטלו קנסות גבוהים לעבירות על החוק! בעירייה משקיעים מאמצים ואמצעים רבים ביישום רפורמת הניקיון העיר במטרה לאפשר לאלפי התושבים והמבקרים ליהנות ולבלות בסביבה נקיה ומטופחת, ולחיות באיכות חיים הראויים להם”.

אז סייעו במאמץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות