תלונות: “אל על מנצלת את ביטול הטיסות על מנת לגרוף רווחים”

חברת אל על מנצלת את מצוקת הנוסעים? • "1055 דולר מרומא לכיוון אחד. לא יאומן הניצול" • אל על: "דוחים את הטענות מכל וכל"
אליעזר היון
כ"ה תמוז התשע"ד / 23.07.2014 13:19

חברות התעופה לא טסות לישראל? יש מי שאולי מנצל את המצב לטובת רווחים: אתר החדשות וואלה חושף, כי עשרות נוסעים התלוננו על שחברת אל על העלתה את מחירי הטיסות לישראל בצורה מופקעת.

כך, למשל, טיסה ללונדון העולה 434 פאונד בשבוע הבא, מגיעה היום למחיר שיא של 735 פאונד, כמעט חצי מחיר, כך גם לברצלונה הופכים המחירים לאסטרונומיים בימים אלה.

נוסעים זועמים מילאו את דפי הפייסבוק והטוויטר של אל על בהודעו נזעמות: “אתמול התבטלה הטיסה של ההורים שלי מאיטליה. עקב המצב, כידוע, ביטלו חברות התעופה הזרות את טיסותיהן לארץ.

“ההורים שלי נעמדו באמצע הלילה מול דלפק סגור בשדה התעופה בנאפולי ולא ידעו מה לעשות. בצר לנו, פנינו לאל על, חברת הטיסה הישראלית הלאומית, כדי למצוא טיסה קרובה לארץ. אל על מכרו לנו כרטיס טיסה מרומא לתל אביב ב-1,055 דולר. זהו מחיר עבור כיוון אחד! לאדם! לא יאומן הניצול! מישהו שמע פעם על מחיר כזה לטיסה לאירופה במחלקת תיירים? 1,000 דולר לכיוון?

אל על, חברת הטיסה הלאומית שלנו, מנצלת את המצב בצורה המכוערת ביותר! בושה וחרפה! קנינו. לא הייתה ברירה. הורי היו חייבים לחזור.

“אל על היקרה, בעוד מספר ימים יירגע המצב בעזרת השם. חברות הטיסה הזרות יחדשו את הטיסות לארץ, ואנחנו מבטיחים לבוא איתך חשבון. אנחנו באופן אישי, נעדיף כל חברה אחרת על פני אל על. תחשבו על זה!”

נוסע אחר סיפר בפייסבוק: “נתקעתי בשדה התעופה באיסטנבול, אז החלטתי לחתוך לאמסטרדם ושם גיליתי שטיסת אל על לארץ נמכרת במחיר מופקע של 1,100 דולרים לכיוון אחד”.

 שר התחבורה, ישראל כץ, אמר היום במסיבת עיתונאים כי מנכ”ל אל על התחייב בפניו שלא יעלה מחירים. גם שאר החברות הישראליות מסרו התחייבות דומה.

אל על מסרה את התגובה הבאה: “ביממה האחרונה אל על עושה מאמצים כדי לתגבר את טיסותיה ומערך השירות שלה. בין היתר הוסיפה החברה שתי טיסות ליוון וקפריסין, הרחיבה והקצתה מטוסים רחבי גוף בהם מאות מושבים נוספים ליעדי אירופה. כמו כן הרחיבה החברה את שעות פעילות מוקד הפניות וזאת כדי לתת מענה לכמה שיותר נוסעים ישראלים ברחבי העולם.

 חשוב לציין כי מחירי הכרטיסים נקבעו מבעוד מועד בהתאם לעונת השיא של התיירות הישראלית בחופשת הקיץ ולא שונו עקב ביטולי הטיסות של חברות התעופה הזרות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלעל תיירות
    07/07/2015 17:10
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הזמנו נופש בנאפולי מאלעל תיירות והעברות למלון הגענו לנאפולי ולהפתעתנו לא חיכה לנו נהג בשדה לאחר כחצי שעה מורטת עצבים וחיפושים צץ משום מקום נהג דובר איטלקית בלבד שבתנועות ידיים הסביר כי לא מצא חניה ולכן לא המתין לנו.
    פנינו במייל לאלעל ולאחר כשבוע חזרה אלינו נציגה מאוד “אדיבה” שהציעה לנו עשרה דולר פיצוי וזהו .בושה וחרפה!