התביעה של החרדית I שרה נתניהו: הפכתי לשק חבטות של התקשורת

רעייתו של ראש הממשלה הגיעה לדיון בתביעה שהגישה נגדה עובדת המעון לשעבר, שירה רבן • "סיפרו עליי כל כך הרבה סיפורי זוועה שעובדות כמעט ולא באות לעבוד אצלי. עשו לי דמוניזציה"
אריה ריבקינד
כ"ה כסלו התש"פ / 23.12.2019 12:18

שרה נתניהו התייצבה הבוקר (שני) בבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, שם מתקיים דיון הוכחות בתביעה שהגישה נגדה עובדת המעון לשעבר, שירה רבן.

במהלך חקירתה על ידי עורכת הדין של רבן, אמרה נתניהו: “הפכתי לשק החבטות של התקשורת, הכי קל לתבוע אותי. 25 שנה הם מנסים להוציא אותי רע”.

היא הוסיפה: “להיות בבית שיש בו עובדים לפעמים זה לחיות עם האויב. לעיתים אני ממש פוחדת, שאם אומר לעובד מסוים שלום, אני תוהה מה הוא יגיד. זאת תחושה של סטרס מתמשך.

“עשו לי דמוניזציה במשך שנים, נוח להפיל עליי הכול. מה שרבן אומרת זה שקר. בקושי הכרתי וראיתי אותה. אני יושבת כבר 25 שנים על הנישה של ‘לתבוע את שרה’. יש עובדים שרוצים לסחוט ממני כספים. בתקופה שבעלי לא היה ראש הממשלה הכול היה טוב ויפה, ברגע שחזר להיות ראש ממשלה – הכול חזר. מני נפתלי הוא באותה קליקה של שירה רבן. כל מה שאומרת שירה רבן זה שקר. שמעתי שמני נפתלי טלפן לעשרות, אם לא למאות אנשים כדי ללחוץ עליהם שיתבעו. מה שרבן עשתה זו שפיכות דמים שלי”.

נתניהו אמרה עוד בעדותה: “סיפרו עליי כל כך הרבה סיפורי זוועה שעובדות כמעט ולא באות לעבוד אצלי. עשו לי דמוניזציה בקטע הזה וגם על כך שאני מנהלת את המדינה וממנה לתפקידים בכירים”.

בהתייחס לתנאי העבודה של רבן, אמרה שרה כי נילי קדוש, עובדת מעון ראש הממשלה שעבדה עם רבן, הייתה זו שקבעה את סדר היום שלה. “קדוש קבעה את שעות העבודה, לא אני. רבן הייתה שתולה בבית”.

אשת ראש הממשלה הדגישה: “לא דרשתי שהיא תגיע לעבודה בערב יום כיפור”.

נילי קדוש: צילום: באדיבות המצלם

לפי דיווח בחדשות 13, במהלך עדותה, קדוש הודתה בבית המשפט שעורך דינה של נתניהו, יוסי כהן, נתן לה את התצהיר והיא חתמה עליו. עורכת הדין לנדאו, המייצגת את רבן הטיחה בה את המסרונים שכתבה לרבן בזמן אמת נגד שרה נתניהו – וקדוש משיבה: “הכול קשקוש. הכול זה בכאילו”.

בתצהיר שהוגש לבית המשפט כתבה קדוש: “כל סיפוריה מומצאים – שרה נתניהו נהגה בי בכבוד ובנימוס. אני מביעה זעזוע וסלידה ממה שרבן טוענת”.

בתגובה לדבריה של אשת ראש הממשלה – אמר השופט: “אני רואה שיש לך המון מטען, בואי ננסה להתקדם לכל מה שקשור לתביעה”.

נתניהו השיבה: “יש גבול לשקרים. זאת הזדמנות להגיד את מה שיש לי אחרי 23 שנים של הנרטיב נגדי. אני מרגישה שזאת התעללות, שהתקשורת באמצעות עורכת הדין הזאת רוצה להתעלל בי”.

לפני כחודש הורה בית הדין לעבודה לרבן לתקן את כתב התביעה שהגישה בגין תנאי העסקתה במעון.

נשיא בית הדין, השופט אייל אברהמי, מתח ביקורת על כתב התביעה של רבן וקבע כי הניסוח היה “פוגעני ומיותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מכבי צהוב
    23/12/2019 15:59
    איתי וייס
  1. אוהב אותך ובעלך שרה יודע שאפילו אתם ראשי ממשלה מעלילים עליכם להוריד איתכם למה כי אתם כובשים כל במה בארץ והם לא משיגים אותכם מה שעושים אבל לבקר משטרה בית משפט הם טובים מראש ממשלת ישראל שאלה הציבור חושב כן כי לללא כיבוד ראש ממשלה חושב ביזיון מדינה כמו בית צמשפט והשאר כולם לכבד עד עולם זה מדינה באמת