תסחוב קולות מגנץ ואיווט? שקד רצה במקום השני בימין החדש

אריה ריבקינד
|
כ"א כסלו התש"פ / 19.12.2019 19:39
בנט ושקד יבחרו יחד את הרשימה לכנסת ה-23 • ינסו ‘למשוך’ קולות של מצביעי ימין שעברו לכחול לבן וישראל ביתנו • שקד: “אני רוצה להמשיך להשפיע כאן כי צריך מנהיגים בישראל ולא רק פוליטיקאים. הימין החדש הוא המקום של האנשים הטובים ואני מאמינה שיש מאות אלפים כאלה”

ח”כ איילת שקד החליטה הערב (חמישי) כי תתמודד בבחירות הקרובות במפלגת ‘הימין החדש’ יחד עם שר הביטחון נפתלי בנט.

היא תוצב במקום השני ברשימה.

שקד ויו”ר ‘הימין החדש’ בנט חולקים סמכויות משותפות לניהול המפלגה, ויבחרו יחד את הרשימה לכנסת ה-23.

בנט ושקד ינסו למשוך קולות של מצביעי ‘הימין הרך’ שעברו בבחירות הקודמות למפלגת כחול לבן ולישראל ביתנו.

השר בנט כתב בטוויטר בעקבות ההחלטה של שקד: ”הימין חוזר לנצח”.

שקד כתבה בפייסבוק: ”חבריי, אני יוצאת לדרך הערב ביחד עם חברי, נפתלי בנט, למערכה לניצחון גדול של הימין החדש – ימין ביצועיסט, מאחד, אופטימי ושורשי. מסע להנהגת המדינה.

”אני מזמינה אתכם, את עם ישראל האהוב, את חבריי בציונות הדתית ובימין האידיאולוגי, להצטרף אלינו”.

ח”כ שקד סיפרה על התלבטויותיה בתקופה האחרונה: “עשיתי פגישות רבות גם עם אנשים במחנה שלי וגם עם אנשים במחנה אחר, כדי להבין כיצד אנחנו כמדינה חוזרים מהבחירות הללו חזקים ומאוחדים, כיצד עוצרים את השנאה, את הפלגנות, את הפסילות האישיות, את הפסילות המגזריות, הגעתי למסקנה אחת: הימין החדש היא התנועה היחידה שפועלת לעצור את המחנאות, תסיים את הפלגנות, לקבל את האחר, את השונה.

”אני רוצה להמשיך להשפיע כאן כי צריך מנהיגים בישראל ולא רק פוליטיקאים, מנהיגים שיש להם את היכולת לראות חזון ולחשוב על האהבה שלנו למדינה שלנו, מנהיגות מלכדת.

”אני מאמינה שבכוח שלי ושל נפתלי ושל רשימת הימין החדש להיות המקום של האנשים הטובים בישראל, איחוד של שתורמים לחברה למדינה לכלכלה, לעתיד שלנו. הימין החדש הוא המקום של האנשים הטובים ואני מאמינה שיש מאות אלפים כאלה”, הוסיפה שקד.