מדוע פצח ח”כ ישראל אייכלר בשיר רוסי על הדוכן במליאת הכנסת? צפו

כאשר ח"כי ישראל ביתנו צעקו במליאה לעבר ישראל אייכלר כי החרדים נגד יהודי רוסיה - הוא השיב להם: "אל תיקחו לעצמכם את יהודי רוסיה. הם שלנו. גדולי התלמידי חכמים שלנו באו מרוסיה" • כדי להוכיח זאת הוא שר ברוסית - "כמחווה ליהודי רוסיה"
אבי כץ
כ' כסלו התש"פ / 18.12.2019 16:27

בנאום חריף שנשא היום (רביעי) ח”כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת הוא תקף את התנהלותם האנטישמית של חברי סיעת ישראל ביתנו.

“ישראל ביתנו מפיצה סרטונים מזעזעים נגד הציבור החרדי בהם הוא מאשים כי ‘מיליון אורתודוקסים חיים על חשבוננו’. אני מדגיש שזהו ליברמן שקידש מלחמה נגד הציבור החרדי, ללא שום קשר ליהודי רוסיה. אני לא מוכן לתת לליברמן את יהודי רוסיה. יהודי רוסיה הם שלנו. גדולי החכמים שלנו נולדו ברוסיה.

“אני שמעתי ממנחם בגין שאבא שלו ראה גויים שהכו את הרב של בריסק, הוא לקח מקל ונלחם איתם, ונפצע. כשהוא שכב במיטה, הוא אמר: ‘הגנתי על הכבוד של הזקן היהודי”‘.

כדי להוכיח זאת הוא פצח בשיר ברוסית, כמחווה ליהודי רוסיה.

במהלך הנאום הושמעו  לעברו קריאות ביניים מצדו של ח”כ עודד פורר.

ח”כ הרב אייכלר השיב לפורר: “לא ביקשתי ממך לדבר, אתה לא ראוי לכך, אינני רוצה לדבר אתך. אל תפריע לי. כשתחזור להיות עודד פורר שהכרנו לפני שליברמן הכריז מלחמה על היהדות החרדית אז אני אדבר אתך. כל זמן שאתה מנהל מלחמה נגד הילדים שלנו, כל זמן שאתה גורם לחצי מיליון אנשים לשנוא אותנו, לפגוש את הילדים שלנו ברחוב ולצעוק להם ‘ז’יד’, אני לא רוצה לדבר אתך. כשתחזור בתשובה אני אדבר אתך”.

אייכלר התייחס בנאומו להודעה על עיכוב מינויה של עו”ד אורלי בן ארי לתפקיד מ”מ פרקליט המדינה – ואמר: “אינני מכיר את הפרקליטה בן ארי, ואינני יודע מהן דעותיה. אבל העובדה ששר יכול למנות פרקליט, ושופט יכול לבטל או לעכב את המינוי תוך חמש דקות, זהו פירוק כל ככלי הדמוקרטיה וההסכמות בין האזרחים.

“מדינת ישראל מורכבת מדעות ותרבויות שונות ומנוגדות. רק הסכמות דמוקרטיות יכולות למנוע פיצוץ חברתי ומלחמת מעמדות. תפיסת השלטון על ידי השופטים והפקידים זהו פתח לדברים הנוראיים ביותר”.

צפו בנאום המלא:

וידאו: ערוץ כנסת
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קודם תחזור אתה וחבריך בתשובה בטרם אתה מטיף לאחרים.
    24/12/2019 23:14
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אייכלר אמר: השואה מזכירה את מעשי חסידי בעלזא!!!
    ח”כ אייכלר על הפגיעה בביה”כ במודיעין עלית: “תמונת ארון קודש מפוחם מעלה זכרונות נושנים הצורבים בלב היהודי מן הימים ההם.
    איכלר הטיפש איפה אתה חי???????????? הלא לא לפני הרבה שנים התשנ”ה פרשת וירא החסידי בלז שלך עשו פוגרום בבית הכנסת של חסידי מחנובקה ברחוב ברוכים בירושלים….
    ס”ת אתה מדבר???? איך אותם חיות מסיונרים הרסו את רכב האדמו”ר ממחנובקה וגנבו את ספר התורה בזמן הכנסת ספר התורה ????
    איכלר די עם השואה …………………………….
    איך החברה שלך הרסו והפכו את בית כנסת מהרש”ל בבני ברק???? קפה שפכו בארון הקודש על הספרי התורה… סידורים ניזרקו וניקרעו שהשם בעלזא היה מופיע!!!

    איכלר איפה הייתה וצעקת שיום יום בתי כנסת נימכרים לסוחרי נדל”ן ואתה שותק???

    ומה עם סאטמאר ואחרים מה הם עשו בבתי כנסת, אתה האחרון לדבר על שואה, ידיך מגואלות בדם חילול בתי כנסת וספרי תורה. אייכלר אמר: השואה מזכירה את מעשי חסידי בעלזא!!!

    ומה עם סאטמאר ואחרים מה הם עשו בבתי כנסת, אתה האחרון לדבר על שואה, ידיך מגואלות בדם חילול בתי כנסת וספרי תורה. קודם תחזור אתה וחבריך בתשובה בטרם אתה מטיף לאחרים.