גיסו של יצחק מאיר וייס ז”ל: “הצער אכל את האב ולא הצלחנו לראות”

הרב שמעון וייסבלום, גיסו של הרב יצחק מאיר וייס ז"ל - שהתמוטט ונפטר במהלך 'השבעה' על בנו: "הצוות הרפואי לא היה מסוגל להודיע לאם שכולה טרייה שהיא אלמנה" • "הוא עלה לחדר, אחרי שתי דקות היא עלתה אחריו והוא התמוטט לה בידיים"
חרדים 10
י"ח כסלו התש"פ / 16.12.2019 11:29

הרב שמעון וייסבלום, גיסו של יצחק מאיר וייס ז”ל, שהתמוטט ונפטר אתמול בעת שישב ‘שבעה’ על בנו ישראל ז”ל בן החמישה חודשים, שוחח הבוקר (שני) עם קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’.

בנו התינוק של יצחק מאיר ז”ל נפטר מ’מוות בעריסה’, בזמן שהותו בבית המטפלת.

“הצער אכל אותו ואנחנו לא הצלחנו לראות. הוא לא הראה שום סימנים שמצביעים על האסון שעומד לקרות. הוא היה החזק מבין כולם”, אמר.

הרב וייסבלום, בנו של הגאון רבי אברם וייסבלום, משגיח ישיבת ‘ארחות תורה’, סיפר כי אתמול בשעות הצהריים גיסו החל להרגיש רע: “אשתו ראתה על הפנים שלו שמשהו לא בסדר. הוא עלה לחדר, אחרי שתי דקות היא עלתה אחריו והוא התמוטט לה בידיים”.

הרב וייסבלום סיפר על מאמצי ההחייאה הממושכים שבוצעו בבית המשפחה: “הצוות הרפואי לא היה מסוגל להודיע לאם שכולה טרייה שהיא אלמנה”.

הסיבה למותו של יצחק מאיר וייס, בן 31 מבני ברק, טרם התבררה. שמעון סיפר כי ככל הנראה היה מדובר במפרצת.

הרב וייסבלום ביקש בראיון להפסיק את השיח האלים ברשתות החברתיות – על מוות של גיסו: “אנשים כותבים דברים שקשורים להכללות של מגזרים. בתקופה שכולם נגד כולם, אולי צריך טיפה לקחת מהדרך שלו, ולהכיל כל אחד, גם אם הוא שונה ממך”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות