מפקד חטיבת הנח”ל: “ניסו לחטוף לנו חיילים ללא הצלחה”

בתדרוך שמסר לתקשורת התייחס אלוף משנה אורי גורודין לאיום המנהרות: רובן אותרו • "יש לנו לא מעט נפגעים ושני הרוגים ואני מצטער על כל אחד מהם" • "חמאס מנסה למנוע מאזרחים לצאת משטח הלחימה כי הוא מבין שזה המגן שלו, אך האזרחים לא משתפים אתו פעולה והם מתפנים"
אליעזר היון
כ"ד תמוז התשע"ד / 22.07.2014 18:36

מפקד חטיבת הנח”ל אלוף משנה אורי גורודין אמר היום (שלישי) כי לוחמי חטיבת הנח”ל הצליחו לאתר את רוב המנהרות שבגזרתם.

“איתרנו את רוב המנהרות. מבחינת ההשלמה של המיפוי וההשמדה שלהן, נגיע לשם בקרוב”, הסביר גורדין בתדרוך לכלי התקשורת על גבול הרצועה.

גורודין הוסיף כי מאז החלה הפעילות הצליח צה”ל לפגוע קשות בתשתית הטירור. “אנו נלחמים בצורה עזה וחזקה, למשפחות של הלוחמים יש הרבה מה להתגאות. זו חבורה שמצליחה למגר את חמאס בגזרתה ולהשמיד מנהרות שנועדו לפגוע באזרחים”.

במהלך התדרוך חשף מפקד החטיבה כי כי חמאס ניסה לחטוף חייל אך ללא הצלחה. לחמאס אין יתרון מקרוב ועל כן הוא מעדיף לחימה מרחוק אמר גורודין. “אני רוצה להגיש את תנחומיי למשפחות ששילמו את המחיר. יש לנו לא מעט נפגעים ושני הרוגים ואני מצטער על כל אחד מהם”, הסביר מפקד החטיבה.

עוד אמר גורודין כי “אנחנו במלחמה ובמלחמה גם הצד השני נלחם. החטיבה פוגעת במחבלים רבים ובתשתיות רבות של הארגון. לוחמי הנח”ל נלחמים בצורה עזה. זו חבורה שמצליחה למגר את חמאס וגם לפגוע ולהשמיד מנהרות”.

חטיבת הנח”ל לא פגעה באוכלוסיה אזרחית אמר המח”ט, וציין כי חמאס מנסה למנוע מאזרחים לצאת משטח הלחימה כי הוא מבין שזה המגן שלו “לשמחתי האזרחים הבינו את האמת והתפנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האבא של החיילים
    22/07/2014 18:55
    מח
  1. כמג”ד בגולני לשעבר.אני מצדיע לך.ולאבא ולערכים .אין לי מילים השם ישמור אותכם.כל עם ישראל מעריך אותך תמיד יזכרו אותך אוהבים אותך.בכבוד רב . ב .נ.