הרוג נוסף בעזה: סמ”ר אביתר תורג’מן הי”ד מבית שאן

אביתר תורג'מן לוחם מחטיבת הצנחנים מצא את מותו בהיתקלות עם מחבלים בחאן יונס • מוקדם יותר פורסמו שמותיהם של שישה לוחמי גולני שנהרגו במוצאי שבת ובכך הגיע מספר ההרוגים לעשרים ושבעה.
אליעזר היון
כ"ד תמוז התשע"ד / 22.07.2014 18:12

הותר לפרסום שמו של הרוג נוסף ברצועה: סמל ראשון אביתר תורג’מן, לוחם מחטיבת הצנחנים. תורג’מן בן 20 מבית שאן, נהרג הבוקר בהיתקלות בחאן יונס.

אביתר תורג’מן הועלה לדרגת סמל ראשון לאחר מותו. הוא למד בישיבת הכותל בירושלים, וזו הודיעה כי הוא יובא למנוחות הלילה בשעה 22:30 בהר הרצל בירושלים.

ראש עיריית בית שאן רפאל בן שטרית שהגיע הבוקר מלווה בקצין העיר לבית ההורים אמר לאתר וואלה חדשות “אשר יגורנו בא לנו. אנחנו המומים, כואבים ודואבים את נפילתו של בן העיר, מטובי בניה של בית שאן, אביתר תורג׳מן זכרו לברכה, שנפל הבוקר בעזה. השכול והעצב לא פסחו גם עלינו. בית שאן בוכה היום. ליבנו ומחשבותינו עם המשפחה האצילה ששכלה היום בן זקונים. יהי זכרו ברוך”.

מוקדם יותר פורסמו שמותיהם של שישה הרוגים נוספים מחטיבת גולני שנהרגו במוצאי שבת: סמל-ראשון שחר תעשה, סמל-ראשון דניאל פומרנץ, סמל-ראשון אורן נח, סמל שון מונדשיין, סמל בן וענונו וסמל מקס שטיינברג.

גורלו של הלוחם השביעי סמל אורון שאל מפוריה עילית עדיין לא ברור והוא מוגדר כנעדר. חמאס טוענים כי הוא מוחזק בידיהם, אך צה”ל מכחיש את הידיעה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כואב ודואב
    22/07/2014 19:21
    אבל מרה
  1. אביתר עלם חמודות ותלמיד חכם למד והתמיד בשעור שלישי בישיבת הכותל ברובע בירושלים במסלול ישיבות ההסדר.בעוד חודש וחצי היה אמור לסיים את הפרק הצבאי ולחזור לישיבה.ואי להאי שופרא.השם יקום דמו.