תנו כבוד: השתתפו בהלווית החייל הבודד מקס שטיינברג

ברשתות החברתיות קוראים לציבור להגיע להלווית החייל הבודד סמל מקס שטיינברג הי"ד • הלוויתו תערך מחר בשעה 11:00 בהר הרצל בירושלים • שטיינברג, בן 24, שעלה לבדו מקליפורניה, נהרג באסון הנגמ"ש
נחמן וייס
כ"ד תמוז התשע"ד / 22.07.2014 15:57

גם הוא לא ישאר לבד: אחרי שאמש השתתפו 20 אלף איש בהלווייתו של החייל הבודד שון כרמלי הי”ד בחיפה, מתנהלת התארגנות חדשה – הגעת אלפים גם להלוויתו של החייל הבודד סמל מקס שטיינברג הי”ד.

בשעות האחרונות, מופצת ברשת קריאה לציבור, להגיע להלווייתו של החייל הבודד מקס שטיינברג הי”ד, ולחלוק לו כבוד אחרון.

הלוויתו תערך מחר (רביעי), בהר הרצל בירושלים, בשעה 11:00.

סמל מקס שטיינברג, בן 24, נהרג באסון הנגמ”ש בלילה שבין שבת ליום ראשון, בו קיפחו את חייהם 6 חיילים נוספים. הוא עלה מקליפורניה והתגייס לגולני בשנת 2012.  

חברו מתן חקק, פרסם בפייסבוק הספד נרגש: “אני רוצה לספר לכם על מקס שלי, אחי, היום הפכתי לאח שכול, היום נשרף לי הלב.

“מהיום כל יום זיכרון יפרק אותי, מהיום אני מקדיש את עצמי לזכר שלך. אני מבטיח לך שלעולם לא תישכח, אני מבטיח לך שהמורשת שלך תמשיך, אני מבטיח לך שאני אנסה להיות אדם טוב יותר למרות שכמוך לעולם לא אהיה. הספקת להיפרד ממני ביום שישי בטלפון, הספקת להיפרד מאמא ואבא, מדיאנה, ממיכאל, מג׳ייק ומפייג׳ האחים שלך שכל כך אהבת.

“אני בטוח שעד הנשימה האחרונה שלך חשבת על העם שלך שאתה שומר עליו וידעת שאתה מוכן לתת את הכל למען הבית. יהי זכרך ברוך לעולם ועד גיבור שלי. אני אוהב אותך”.

כזכור, אמש התקיימה בבית העלמין הצבאי בחיפה הלווית ענק, בהשתתפות רבבות, לסמל ראשון שון כרמלי הי”ד,  לאחר שברשתות החברתיות הופצה הקריאה לבא ולחלוק לו כבוד אחרון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גם ניחום אבלים חשוב - משפחתו יושבת שבעה במלון קראון פלזה בירושלים
    23/07/2014 19:45
    אבי
  1. גם ניחום אבלים חשוב – משפחתו יושבת שבעה במלון קראון פלזה בירושלים