ברכות מטראמפ, נתניהו ומודי: כך מוישי הולצברג חגג בר מצווה • צפו

באוהל האירועים בכפר חב"ד נחגג הערב, בהשתתפות מאות בני משפחה, מכרים ומוזמנים, חגיגת הבר מצווה של מוישי הולצברג,  בנם של השלוחים הרב גבי ורבקי הולצברג הי"ד,  שנרצחו בבית חב"ד במומביי לפני 11 שנה • בין המשתתפים בחגיגה:  סנדרה, המטפלת שהצילה את מוישי בן השנתיים - שהגיעה במיוחד מהודו
אבי כץ • צילום: חיים טוויטו
ד' כסלו התש"פ / 01.12.2019 22:41

בנוכחות מאות קרובי משפחה ומוזמנים חגג הערב (ראשון) מוישי הולצברג, ניצול פיגוע הטרור בבית חב”ד שבמומביי לפני 11 שנים, את בר המצווה שלו באוהל האירועים בכפר חב”ד.

הוריו השלוחים, הרב גבי ורבקי הולצברג הי”ד, שקיפדו את חייהם במתקפת הטרור לא היו שם, אבל נוכחותם הורגשה, פיזית ורוחנית, לאורך כל הערב – מהתמונות שעל מסכי הענק וגם מהגעגוע הגדול שבלב בני המשפחה.

לצידו של מוישי ישבו שני הסבים, ובין המשתתפים הייתה גם סנדרה המטפלת – שתמונתה כשהיא מחזיקה את מוישי המייבב בבכי בעת שהם נמלטים מבניין בית חב”ד, לא תשכח לעולם – שהגיעה במיוחד מהודו לשמחה, הדודים והדודות, ועוד מאות קרובי משפחה וחברים קרובים שעטפו את מוישי בהרבה חום ואהבה.

סנדרה, המטפלת ההודית שהצילה את מוישי מהתופת. צילום: חיים טוויטו

לאחר ריקודי שמחה עם סוללת זמרים ביניהם, ישי ריבו, אברהם פריד ומוטי שטיינמץ, וסעודת מצווה חגיגית, העניק לו סבו הרב נחמן הולצברג, שטר של דולר לברכה שקבל אביו מידי הרבי מליובאוויטש.

את האירוע כיבד בנוכחותו שגריר הודו בישראל. ראש ממשלת הודו, נדנרה מורי, שיגר אגרת ברכה רשמית ומרגשת לכבוד בר המצווה.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בירכו את מוישי.

וידאו: עומר מירון, לע”מ

“אנחנו יודעים שמתוך הטרגדיה הזאת יש חיים, יש תקומה ויש מצוות. אתה בא עכשיו עם האהבה של כל עם ישראל, כל אזרחי ישראל ורבים רבים מחוץ לישראל”, אמר ראש הממשלה.

”אני רוצה לאחל לך שתהיה בן נאמן לעמך, לארצך ולמשפחתך, ושתמשיך בחיים טובים ומאושרים. מזל טוב מוישי”.

שרה נתניהו אמרה: “מזל טוב מוישי. אנחנו יודעים שעברת אסון גדול בגיל שנתיים. בעצם מגיל שנתיים אתה נלחם יום יום להמשיך את החיים. אבל אתה עטוף בהרבה אהבה של הסבים, הסבתות והמשפחה שלך. כל עם ישראל אתכם”.

גם הנשיא דונלד טראמפ שיגר מכתב ברכה לבר מצווה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות