תפילת הילדות המיוחדות התגשמה: נכדתו של הרבי נהייתה כלה • צפו

יוסף גרינבוים
|
כ"ד חשון התש"פ / 22.11.2019 13:29
לפני פחות מחודש ביקש איש החסד ר’ חונא דייטש מהחניכות בארגון ‘שלובות’ לילדות מיוחדות בעלות תסמונת דאון – להתפלל כל יום ש”תוך חודש” המתנדבת הינדי ויסבלום תהיה כלה • השבוע זה קרה • חרדים 10 עם וידאו

ביום רביעי השבוע חגגו בחצר חסידות סלונים את אירוסי נכדו של הרבי, החתן משה אברהם שלאף, בנו של הגאון רבי פנחס שלאף, ראש כולל סלונים בביתר ומגיד שיעור בהלכה בישיבת סלונים בירושלים, ונכדו של  הנגיד רבי יחזקאל שלאף מלונדון.

הכלה היא בת דודתו הינדי ויסבלום, ממנהלות ומקימות ארגון ‘שלובות’ לילדות מיוחדות בעלות תסמונת דאון – ובתו של הגאון רבי אורי ויסבלום, ראש ישיבת סלונים בביתר.

שמחת הווארט התקיימה, כמובן, בבית הסבא – האדמו”ר מסלונים, בירושלים.

בתיעוד וידאו מלפני פחות מחודש, נראה איש החסד ר’ חונה דייטש – המשמש כמנכ”ל ‘שלובות’, לאחר שלקח על עצמו את כל הוצאות הארגון – כשהוא מבקש מהילדות לברך את נכדת האדמו”ר, המתנדבת הינדי ויסבלום – שתוך חודש תזכה להתארס, בזכות תפילתן.

וכך זה נשמע:

חונה דייטש: רוצים שבת?

– כן.

חונה: “אם אתם מתפללים שבעזרת ה’ תוך חודש הינדי  כלה. אבל זה בתנאי, שכל אחת חייבת כל יום להתפלל על הינדי. כל אחת מכאן מתחייבת להזכיר את הינדי לפחות פעם אחת ביום… אם אתן רוצות גם 10 פעמים, אבל אחת – מתחייבות. ואז תהיה שבת בעזרת ה’…

ואכן, תוך פחות מחודש, הינדי כלה.