שלום בער בן ה-7 שנולד עם תסמונת דאון הגשים את חלומו • צפו בוידאו

לשלום דובער שמח היה חלום: להתארח אצל שוטרי משמר הגבול • היום הוא עבר שרשרשת חוויות בבסיסים - והוענקו לו תעודת מינוי של שוטר, דרגות ותעודת הוקרה
חיים טוויל
ט"ז חשון התש"פ / 14.11.2019 18:23

שלום דובער שמח, בן 7, תושב המושב ברקת, נולד עם תסמונת דאון. היום (חמישי) הוא  הגשים את חלומו והפך לשוטר מג”ב ליום אחד.

הבוקר, הפתיעו אותו בביתו שוטרי מג”ב ומשטרת ישראל יחד עם ‘ניידת המשאלות’, ונסעו איתו למועצה אזורית חבל מודיעין – לפגישה אישית וקבלת שי מראש המועצה שמעון סוסן.

לאחר הפגישה במועצה, השוטרים המשיכו עם שלום לבית דגן – לתצוגות מרהיבות והתנסות באמצעים המשטרתיים של יחידת החבלה של המשטרה, יחידת הכלבנים של מחוז מרכז, ויחידת האופנועים של משטרת התנועה.

בהמשך היום שלום ביקר ביחידת הפרשים של מחוז תל אביב, במערך הכיבוי וההצלה של מרחב איילון ואפילו בתחנת משטרת ראש העין, שם חיכה לו מפקד התחנה לפגישה אישית וקבלת שי.

צילום: דוברות המשטרה

בסיום היום ביקר שלום בבסיס אייל של מרחב מג”ב מרכז, שם – בטקס מרגש, בראשות קצין היישובים של מג”ב מרכז – הוענק לשלום תעודת מינוי של שוטר, דרגות ותעודת הוקרה.

“אנחנו לא יכולים לתאר במילים את ההרגשה והסיפוק האדיר שממלאים אותנו כשרואים את החיוך הגדול של הילד המקסים הזה”, אמר השוטר רס”ר אליסף חבני, מש”ק אשכול במועצה אזורית חבל מודיעין שאירח את הילד.

הוא גילה: “לאחר חודש של הכנות ותאומים מקדימים, חששתי מאוד שהיום המבורך הזה לא יצא לפועל בעקבות המצב הביטחוני. לשמחתינו עם קבלת ההודעה בבוקר על הפסקת האש, זכינו לארח אצלנו את שלום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יש לי דמעות בעיניים, יישר כוחו של כל מי שמעורב
    14/11/2019 19:04
    .