‘הדרה? הדרת חרדים’: הפוסט של אשת הטלוויזיה גרף אלפי לייקים

אשת הטלוויזיה קורין גדעון, שבעלה הוא בן למשפחה חרדית, פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה את תמונת הרב אלימלך פירר ויצאה להגנתו • היא גרפה אלפי לייקים ותגובות • הנה הטקסט המלא שכתבה
חרדים 10
ג' חשון התש"פ / 31.10.2019 22:50

ההדרה היחידה פה היא הדרת חרדים. הדרה של הרב פירר ושל אמונתו. מדובר באיש רב זכויות, על זה כולם מסכימים, רק שאת זכותו לקיים אירוע בהתאם לאורח חייו הדתי שוללים על הסף.

אם הרב, שעוזר לדתיים וחילונים, נשים וגברים כאחד, מאמין שאסור לו לשמוע שירת נשים, מותר לו לקיים אירוע התרמה שלא יפגע בהשקפת עולמו.

קל וחומר כשהאירוע (הפרטי!) הוא מעורב ומשתתפות בו נשים, רק לא שרות בו. הקריירה של אף זמרת ישראלית לא תיפגע מזה שלא תופיע באירוע אחד.

די עם הפופוליזם. בשם העלאק פמיניזם והשיוויון רומסים את חופש הדת. הכלה צריכה להיות דו כיוונית. מי כמוני יודעת.

 

 

View this post on Instagram

 

ההדרה היחידה פה היא הדרת חרדים. הדרה של הרב פירר ושל אמונתו. מדובר באיש רב זכויות, על זה כולם מסכימים, רק שאת זכותו לקיים אירוע בהתאם לאורח חייו הדתי שוללים על הסף. אם הרב, שעוזר לדתיים וחילונים, נשים וגברים כאחד, מאמין שאסור לו לשמוע שירת נשים, מותר לו לקיים אירוע התרמה שלא יפגע בהשקפת עולמו. קל וחומר כשהאירוע (הפרטי!) הוא מעורב ומשתתפות בו נשים, רק לא שרות בו. הקריירה של אף זמרת ישראלית לא תיפגע מזה שלא תופיע באירוע אחד. די עם הפופוליזם. בשם העלק פמיניזם והשיוויון רומסים את חופש הדת. הכלה צריכה להיות דו כיוונית. מי כמוני יודעת.

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות