“מה יהיה איתכן בנות? יש לכן את זה ביותר מתלהם וכפוי טובה?”

דנה ורון זועמת על העליהום כלפי יו"ר ארגון 'עזרה למרפא' שביקש לערוך מופע ללא שירת נשים • "מה איכפת לנו שדווקא תורתו היא זו ששמרה עליו מלהיות עוד פלצן שדורש אלפי שקלים על שירותיו? מה איכפת לנו מהיקר והקדוש לרב פירר, אה בנות?"
דנה ורון
ב' חשון התש"פ / 31.10.2019 10:36

מה יהיה איתכן בנות? עד איפה הנחיתיות? איך בדיוק בא לכן להשתתף בערב הוקרה של מישהו תוך כדי רמיסת כל היקר לו?

איך בא לכן להעריך את פועלו, את הדרייב שלו? את המנוע שבשמו עשה כל מה שעשה ותוך כדי לצפצף על זה ציפצוף אחד ארוך?

ואם יבוא איגוד הקולינריה בישראל ויתרעם על זה שלא מגישים באירוע פירות ים? אז נבקש מהרב פירר גם לרעוב בערב המחווה לכבודו? אולי פשוט נבטל לו את ערב המחווה ונקרא לזה ערב זכויות נשים ונדחוף לשם נשים ופירות ים ונשנה את כל המהות של הערב?

כי מה איכפת לנו ממהות? מה איכפת לנו, בנות יקרות, לעקור ולרוקן את כל התוכן והפרי מהערב הזה ופשוט להלל ולפאר את הקליפה? מה איכפת לנו שדתיותו של הרב פירר היא זו שהפכה את שירותיו לנגישים כל כך? את דעתו למוערכת כל כך בקרב גדולי הרפואה בכל העולם?

מה איכפת לנו שדווקא תורתו היא זו ששמרה עליו מלהיות עוד פלצן שדורש אלפי שקלים על שירותיו? מה איכפת לנו מהיקר והקדוש לרב פירר, אה בנות? הוא פה לתת שירות.

הוא משחק אותה צדיק לא? אז שייתן ושיהיה בשקט ויעשה מה שקדוש לנו. זה יהיה ערב הוקרה והתרמה של האירגון שלו שנערך ביוזמתו והוא יתנהל בתנאים שלנו. ושיעמוד ישר בדיוק איפה שנגיד לו ויחייך למצלמות בזמן שאיזו זמרת עולה לשיר.

יש לכן את זה ביותר עיוור? ביותר מנותק מציאות? יש לכן את זה ביותר מתלהם ולוחמני וכפוי טובה? כמה גדול הוא הרב פירר וכמה גדולה היא תורתו שגם את המנאצים והמבזים ביותר הוא מקבל בשיפלות וענווה, גם את אחרונת הלוחמות הפמיניסטיות ‏הרדיקליות הוא יקבל ברגע של צרה וצוקה לא עלינו, ואז תהיו בטוחות בנות שגם היא תבין ותדע, שבלעדי תורתו ערכיו וגישתו המיוחדת של הרב פירר כנראה שאין לה סיכוי לחיות.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איכפת גם איכפת!!
    01/11/2019 14:06
    נועה
  1. שלום רב
    כבודו של הרב במקומו מונח, אני מעריכה מאוד את פועלו ואין עוררין על תרומתו והשקעתו הרבה לציבור. עם זאת, הערב המתוכנן מיועד לציבור הרחב בכלל ולציבור החילוני בפרט . העובדה שנשים מתבקשות שלא לשיר פוגעת בי ישירות. לא, אני לא חושבת שאני נדרשת להפגין סבלנות לדרישה שבעיני מנחיתה אותי ומדירה אותי. אם הדבר פוגע בנשים ככ רבות מדוע להתעקש דווקא על ערב מהסוג הזה??? הרי הערב מיועד לקהל שברובו חילוני ורוב הזמרים השרים הם חילונים, אז למה אי אפשר לערוך ערב התרמה שלא כולל שירה וכך להימנע מפגיעה בציבור שלי? כחילונית אני חשה שפעמים רבות ההתחשבות היא חד צדדית.

    • אתי   03/11/2019 19:30

      אם את חשה נפגעת כדאי לך לבדוק אצל פסיכולוג מדוע את כה נחיתית ומדוע יש לך רגשי נחיתות כשאת שומעת גבר שר ולא אישה.

    • נוני   10/11/2019 13:42

      אם לא הדת שמנחה את הרב פירר- כל מי שהיה מבקש עזרתו- היה משלמים אלפים, כפי שמשלמים לכל האחרים שנותנים לנו ייעוץ!!
      למה את לא נפגעת וקמה בקול צעקה כשיש הופעות רבות מאד!! ברחבי הארץ ומופיעים בהם זמרים גברים בלבד? הופעה של אייל גולן… הופעה של סטטיק ובן אל??
      עושים ערב הוקרה והתרמה לארגון שפועל רבות ללא שכר, ימים כלילות!!!
      אז מבקשים לכבד את העומד בראשו… זה גם לא בסדר?
      עד היכן הצביעות דווקא כשמגיע לכאן?!?!
      חבל מאד!!
      תלמדו לכבד לפני שדורשות שיכבדו אתכן!!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   01/12/2019 17:56

      אם יש מישהי שנפגעת מזה,
      היא יכולה להישאר בבית.
      אבל להילחם באדם כה יקר בשביל נחיתיות ודמיונות?!
      ההלכה אוסרת על גברים לשמוע שירת נשים מטעמי צניעות וצריך לכבד את בעל האירוע. צביעות לשמה.