“מהיכן הרשעות לפגוע בצדיק הרב פירר? אין חמלה כלפי הצדיק הזה?”

איש התקשורת הוותיק מנחם הורוביץ יוצא נגד העליהום על ערב ההתרמה השנתי לאגודת 'עזרה למרפא' בשל הבקשה של הרב אלימלך פירר שלא תהיה שירת נשים • וואלה: מסתמן כי המופע עצמו יבוטל
אבי כץ
ב' חשון התש"פ / 30.10.2019 23:45

איש התקשורת הוותיק מנחם הורוביץ  מחדשות 12 מתקומם נגד העליהום השמאלני על ערב ההתרמה השנתי לאגודת ‘עזרה למרפא’, לאחר שהרב אלימלך פירר  ביקש שלא להשמיע שירת נשים.

“מהיכן הרשעות הזו לפגוע כך בצדיק הרב פירר? הכסף נועד למטרה נעלה ונכון לרב אסור לשמוע שירת נשים. אין שיקול דעת קצת חמלה כלפי הצדיק הזה?”, שאל בחשבון הטוויטר שלו.

במסגרת ערב ההתרמה השנתי לאגודת ‘עזרה למרפא’ שיתקיים בחודש הבא, תוכנן ‘מופע מחווה לשלמה ארצי’ החוגג חמישה עשורים של קריירה.

האירוע, לפי התכנית, יתקיים בהיכל התרבות בתל אביב, בהשתתפות התזמורת הפילהרמונית, במעמד נשיא המדינה רובי ריבלין ובהנחיית אייל קיציס ואורלי וילנאי.

אולם אמש נחשף ב’ערב טוב עם גיא פינס’ בקשת 12, כי למרות שמדובר באירוע המיועד לציבור חילוני, לבקשת הרב פירר – חתן פרס ישראל – המופע לא יכלול זמרות.

הרב פירר ביקש “בלי זמרות” במופע של שלמה ארצי – והשמאל מתפרע

כצפוי, לאחר החשיפה פצחו דוברי השמאל במחאה על ‘הדרת נשים’, כביכול.

בעקבות כך, שורת אמנים ארוכה ביטלה את השתתפותה בערב המחווה. לפי דיווח בוואלה, בעקבות הביטולים של משתתפי המופע, ובראשם של התזמורת הפילהרמונית, מסתמן כי המופע עצמו יבוטל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות