ליברמן: נדבר עם נתניהו רק אחרי שיפרק את גוש החרדים והמשיחיים

יו"ר ישראל ביתנו סירב להצהיר כי אין לו כוונה לתמוך בהקמת ממשלת שמאל שתישען מבחוץ על המפלגות הערביות: ''היחיד ששיתף לאורך שנים מאז ימי ערפאת והמפגשים בוויט פלנטיישן‏ עם הח״כים הערבים והרשימה הערבית - זה נתניהו"
אריה ריבקינד
ט"ז תשרי התש"פ / 15.10.2019 16:10

חברי הכנסת של סיעת ישראל ביתנו ביקרו היום (שלישי) בגן הלאומי הרודיון בגוש עציון.

יו”ר המפלגה, ח”כ אביגדור ליברמן, התייחס לדרישת הליכוד להצהיר כי אין לו כוונה לתמוך בהקמת ממשלת שמאל שתישען מבחוץ על המפלגות הערביות.

”היחיד ששיתף לאורך שנים מאז ימי ערפאת והמפגשים בוויט פלנטיישן‏ עם הח״כים הערבים והרשימה הערבית זה נתניהו”, הזכיר ליברמן. ”שמענו את חאג׳ יחיא מספר איך הוא נהנה לשתף פעולה עם מיקי זוהר ונתן אשל וראינו וקראנו מאמרים של נתן אשל, ‏אז כרגע היחידי שמשתף פעולה גם בבחירת המבקר וגם בהקדמת חוק פיזור הכנסת זה היה הליכוד ונתניהו”.

באשר לאפשרות שינהל מו”מ עם הליכוד אמר ליברמן, כי נתניהו חייב קודם כל לפרק את ‘בלוק הימין’.

”לגבי כל מיני הצהרות ששמעתי לאחרונה בתקשורת. תראו, אנחנו אכן נשמח לשמוע מראש הממשלה שהוא מפרק את גוש החרדים והמשיחיים שלו ואז יש על מה לדבר.

”אנחנו בכל אופן מחכים עדיין לתשובה מצוות המו״מ של הליכוד על הבקשה שלנו להתחיל במפגשים ולגבש קווי יסוד המקובלים על רוב עם ישראל. ‏לצערי התשובה עדיין לא הגיעה אז יש לנו זמן ויש לנו סבלנות, נחכה״.

יו״ר ישראל ביתנו המליץ לישראלים לבוא ולסייר בהרודיון. ”קשה לדבר בחג סוכות על המחלוקת ועל הוויכוחים והמסקנה היחידה היא שעל כולנו להתכנס ‏סביב ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה. יש מקום לכולם כפי שפירטתי במתווה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סתם
    15/10/2019 17:14
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. סתם רוצה להפיל את נתניהו. אבל על אפו וחמתו נתניהו יהיה רוהמ והחרדים והבית היהודי יהיו בפנים. והוא יתייבש בחוץ…. רוסים תתעוררו פעם הבאה לא להצביע למישהו שלא איכפת לו ממכם בגרוש

    • רפאל   17/10/2019 10:51

      אחד – אתה צודק, הרוסים פשוט מפסידים מליברמן.
      שתיים – אני בטוח שהם לא יחזרו על הטעות, ש”ס וג’ יעזרו להם יותר מאשר איווט.