היום האחרון בשימוע: עורך הדין של הרבי מליובאוויטש זצ”ל הופיע בדיון

היום הרביעי עסק בעיקר בתיק 1000 - תיק טובות ההנאה, אבל גם בתיק 4000 • עורך הדין האמריקני נתן לוין, הציג חוות דעת שסוקרת את הדין הבינלאומי - לפיה סיקור חיובי אינו יכול להביא לאישום בשוחד
אריה ריבקינד
ט' תשרי התש"פ / 07.10.2019 21:49

הסתיים היום הרביעי והאחרון של השימוע לראש הממשלה בנימין נתניהו.

עו״ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה, אמר בצאתו מהיום הרביעי של השימוע: “היום הצגנו את הטיעונים בתיק 1,000. התמודדנו עם כל אחת ואחת מהטענות והראנו שמה שכתוב בכתב החשדות נפל במבחן העובדתי”.

הוא הוסיף: “אנחנו מקווים ומצפים אחרי ארבעה ימים ארוכים, שהתיקים כולם יסגרו. אנחנו מאמינים שכך צריך להיות. הטענות שלנו נכונות. כעת נחכה להחלטה של היועמ”ש”.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, היום האחרון של השימוע במשרד המשפטים הוקדש ברובו לתיק 1000 – תיק טובות ההנאה שקיבל על פי החשד ראש הממשלה מאנשי העסקים ארנון מילצ’ן וג’יימס פאקר.

חלק מן הדיון היום (שני) עסק גם בתיק 4000 – ‘תיק וואלה-בזק’.

בשימוע טען עורך הדין האמריקני נתן לוין – מי שייצג את אגודת חסידי חב”ד ב’משפט הספרים’ – הציג ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ולבכירי הפרקליטות חוות דעת המתבססת על הדין הבין לאומי, ולפיה סיקור חיובי אינו בגדר שוחד.

ב’כאן  חדשות’ פורסם היום כי סנגוריו של נתניהו לא הציגו ראיות חדשות בתיק, אלא התמקדו בפרשנות.

עורכי הדין של ראש הממשלה יגישו בתוך שבועיים סיכומים בכתב.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טעות בניסוח
    08/10/2019 04:21
    חיים
  1. הוא לא עורך דין של הרבי, כי הרבי לא זקוק לעורך דין.

    הוא עורך דין שייצג את חסידי חבד במשפט הספרים. כיון שהרבי והספרים שייכים לחסידים.

    דידן נצח!

  2. התפכחות...
    09/10/2019 20:42
    חיימון
  3. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. שהעדים שלא זומנו בכוונה תחילה,כי סתרו את הקו המנחה של התביעה,ימוטטו ויפוררו את כל התיקים התורים,בעדות אמת במסמכים וחוזים אמיתיים וחתומים כחוק,ולא חירטוטיי האשמות,ללא בסיס והוכחת אמת.

  4. ביבי
    21/10/2019 00:20
    שפירא
  5. תשאירו בשקט את ביבי ותפסיקו לרדוף אותו.תפסיקו לקבל את הקהל כמו עדר.היום עם יותר מפותח ופיקח.אין לשלוח למסחע טלוויזיה כתבים כמו עודד בן עמי ואמנון אברמוביץ’.הם הזדקנו ואיבדו את החוש וממשיכים למכור את לוקשים כמו שהיו רגילים לעשות בישביל עליטה.נגמרו זמנים כאלה.לא היה לנו עדין מנהיג כזה שיכל לייצג את מדינתנו בכבוד.