ליברמן על השרה מירי רגב: “בהמה” • ומדוע הוא לא יסלח לאריה דרעי?

בראיון לעיתון 'מעריב' כינה אביגדור ליברמן את מירי רגב "בהמה", את ישראל כץ "שקרן עלוב" - וגם משלמה קרעי הוא לא חסך • ומה ענה כאשר נשאל: "ואם יציעו לך רוטציה, מה תגיד?"
אריה ריבקינד
ח' תשרי התש"פ / 07.10.2019 15:59

יו”ר ישראל ביתנו, ח”כ אביגדור ליברמן, העניק ראיון בלעדי לעיתון ערב יום כיפור של ‘מעריב’ – והשתמש בביטויים חריפים במיוחד נגד חברי מפלגת הליכוד.

על ראש הממשלה הוא אמר בראיון: “הבעיה של ביבי היא שברגע שיש לך גישה או תפיסה שונה משלו, וזה נוגד את האינטרסים שלו, אתה מיד הופך לאויב אישי. מיד מאשימים אותך שאתה שונא את ראש הממשלה, שאתה שמאלני, שאתה מנסה להפיל אותו. מתעלמים מהעובדות”.

לדבריו, “לא אתפלא אם נתניהו ואנשיו מפעילים חוקרים פרטיים נגדי וכנגד משפחתי. זו הדרך שלהם לאיים. לצערי, ביבי לא מסוגל להבין מושגים כמו חברות או נאמנות”.

על שרת התרבות מירי רגב אמר: “אינטלקטואל כמו ז’בוטינסקי, אם היה מקשיב דקה אחת למירי רגב, שמתגאה בזה שמעולם לא החזיקה ספר של צ’כוב, הוא היה מתפלץ. זה עלבון לעם הספר. זה מה שקורה כשלוקחים בהמה ושמים אותה במשרד התרבות”.

כאשר מזכירים לו שהריאיון יתפרסם בערב יום הכיפורים ולכן אולי מוטב שיתנצל מראש, ליברמן רק מחריף את הטון: “אני מתנצל מכל הלב בפני הבהמות. לליכוד של היום אין שום קשר לתנועה הרביזיוניסטית. זה אוסף של עסקנים, החל בשקרן העלוב ישראל כץ וכלה בחרד”לניק מובהק כמו שלמה קרעי. עבורם הליכוד זה רק הפלטפורמה לקריירה הפוליטית האישית”.

גם למי שנחשב בעבר לידידו, אריה דרעי, הוא לא עושה הנחות: “בפוליטיקה אפשר לריב, להתווכח, זה טבעי. בסוף אפשר לסלוח. שחקנים פוליטיים באים עם אינטרסים שונים ותפיסת עולם שונה. זו אינה בגידה. מבחינתי, מה שאריה עשה לי, זה בגדר בגידה. נקודה. אין מזה חזרה”.

כאשר הוא מתייחס לאפשרות שישקול להתפשר בנושאי דת ומדינה, הוא הודף את הטענה בחריפות – ובתשובה לשאלה: “ואם יציעו לך רוטציה, מה תגיד?” – הוא אומר: “שיילכו קיבינימט. אני בעניין הדברים המהותיים, לא הרוטציה”.

שרת התרבות, מירי רגב, הגיבה בחריפות על הדברים: “אם ישאלו היום ברחוב מי האדם השנוא ביותר, מי הוא האדם שהביא עלינו בשנה האחרונה נזק עצום וכאוס פוליטי ומי הוא האשם העיקרי בשסע החברתי הקיים בישראל, כולם יצביעו על ליברמן.

“מוטב שהאיש הזה שמשתית כאן נורמות מסוכנות בחברה הישראלית שמאיימות גם על הדמוקרטיה, יפשפש היטב במעשיו. רק מזל ויד נעלמה חילצו אותו מתיקים פליליים כבדים שנקשרו בשמו”.

מלשכת שר החוץ, ישראל כ”ץ, נמסר בתגובה: “ליברמן זועם על ששקריו נחשפו ומעורבותו במזימה אחרי בחירות אפריל להעביר את המנדט מנתניהו לגנץ תוך הפרת התחייבותו לבוחר לתמוך ברה״מ נתניהו התגלתה. בתגובה, איים ליברמן לתבוע דיבה – דבר שעד היום לא קרה, כי הדברים אמת”.

ח”כ ד”ר שלמה קרעי צייץ: “מה שהדיקטטור לא מבין, זה שהליכוד, להבדיל ממפלגתו הסקטוריאלית, הינה מפלגת העם. אני ליכודניק חרד”לניק שנבחר באופן דמוקרטי.

“האחרון שיכול להטיף לי על אופורטוניזם זה המתפטר הסדרתי ליברמן, שגרר אותנו פעמיים לבחירות ושוב כנראה בפעם ה-3”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האיש והמראה
    07/10/2019 16:54
    חיש גז
  1. מעניין מאוד! כשאני קורא את דברי תגובות האיש המשוקץ הלזה על כל אחד מהפוליטיקאים, זה צועק לי בראש על כל אחת מהתגובות, תסתכל במראה: זה בדיוק מדוייק נאמר עליך “טול קורה מבין עיניך” גס רוח שכמוך..

  2. סכסכנות
    08/10/2019 14:55
    הג'וקר
  3. למירי רגב. מי שמביא לפלגנות בעם זו את ואדון נתנחהו

  4. ליברמן מירי רגב
    09/10/2019 12:27
    אבא
  5. איך אנו רוצים ש ילדים ן צעירים יתנעגו אחרת.עים כל ה מכללות של פוליטיקאים.אולי תשנו את ה דיבור
    .

  6. דוברמן
    11/10/2019 01:34
    דודו
  7. אתה יכול לקפוץ לאריה דרעי הוא לא שם עליך קצוץ כי אתה לא שווה כלום אפס מאופס
    מרגל של פוטין מושחת